Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@21:59:07 GMT

اعلام آخرین نتایج"جشنواره عیدانه ناواکو"

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۵۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند و طی آن از پذیرندگانی که تعداد تراکنش آنها در مدت برگزاری جشنواره از حد مشخصی فراتر می رود و امتیاز کسب می کنند، با اهدای جوایز نفیسی به قید قرعه تقدیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت با هدف افزایش تراکنش‌های پایانه‌های فروش بانک مسکن و ترغیب مشتریان به استفاده حداکثری از این دستگاه‌ها، طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان «جشنواره عیدانه ناواکو» را اجرا کرده است.

در این جشنواره که از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه خواهد داشت، نسبت به امتیاز شماری از پذیرندگان بانک مسکن که از دستگاه‌های پوز این بانک برای پرداخت مشتریان در قبال دریافت کالا یا خدمت استفاده می‌کنند، اقدام می‌شود.
نحوه امتیاز دهی به پذیرندگان دستگاه‌های پوز بانک مسکن در نقاط فروش سراسر کشور به این صورت است که به ازای هر 8 تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز به پذیرنده پوز بانک مسکن تعلق می‌گیرد. همچنین به ازای هر 2 میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز محاسبه می‌شود. در این جشنواره هر دو هفته یکبار به 5 پذیرنده برتر که به قید قرعه از میان پذیرندگان دارای حداقل 100 امتیاز انتخاب می‌شوند، یک سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود. افزون بر این، در بازه‌های زمانی دو هفته یکبار به قید قرعه به 5 پذیرنده از میان پذیرندگان دارای حداقل یک امتیاز نیز یک نیم‌سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

بر این اساس قرعه کشی دو هفته دوم فروردین ماه و دو هفته اول اردیبهشت ماه سال 98 مربوط به طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان "جشنواره عیدانه ناواکو" در روز سه شنبه 17/2/98 انجام شد.

پذیرندگان برنده جوایز تمام سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم فروردین ماه آقای محمد حسن اسمعیلی از مدیریت منطقه مرکز تهران، آقای عیسی فعال حسینی از استان اردبیل، آقای محمد عظیمی از استان اصفهان، آقای ولی رمضانی اهکلانی از استان گیلان، آقای محمد رضا حاجی زاده نقی آبادی از استان البرز و همچنین پذیرندگان برنده جوایز تمام سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته اول اردیبهشت ماه 98 آقای فریدون آشوری از مدیریت منطقه غرب استان تهران، آقای عباس صفری از استان قزوین، آقای ستار غیبی از استان آذربایجان شرقی، آقای علی کاری از مدیریت منطقه مرکز استان تهران و آقای پژمان پیشه گر از استان گیلان می باشند.

همچنین پذیرندگان برنده جوایز نیم سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم فروردین ماه خانم صغرا جلیلوند از استان قزوین، آقای داود بیدار قرکانلو از استان تهران، خانم ملک جمشیدی از استان هرمزگان، آقای محمد تقی اسماعیلی از استان اصفهان و آقای مرتضی عظیمی از مدیریت منطقه شرق تهران و همچنین پذیرندگان برنده جوایز نیم سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته اول اردیبهشت ماه آقای عیسی بلوکی از استان خوزستان، آقای علیرضا فاتحی از استان بوشهر، آقای سهیل صادقی از مدیریت منطقه غرب تهران، آقای عدالت میرزا خانی از استان قزوین و خانم سمانه اسحقی کاه کش از استان اصفهان می باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: سقف برداشت از حساب‌های بانکی چقدر شد؟

این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

نرخ سود بین بانکی چیست؟

ممکن است بانک‌ها در دوره‌های مالی کوتاه‌مدت روزانه یا هفتگی با کسری یا مازاد نقدینگی روبه‌رو شوند. اگر بانکی دچار کسری نقدینگی شود، باید از طریق وام گرفتن آن را جبران کند تا به حالت تعادل برسد. برای اینکه بانک‌ها برای حل این مشکل به بانک مرکزی نیاز نداشته باشند، بازاری را به نام بازار بین بانکی تشکیل داده‌اند که در آن به یکدیگر وام دهند. اکثر وام‌های بین بانکی سررسید کوتاه‌مدت یک‌هفته‌ای یا کمتر دارند. وام‌دهی بانک‌ها به یکدیگر بر مبنای یک نرخ سودی است که به آن نرخ سود بین بانکی گفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228396 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!