Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: اولین دغدغه مسائل کارگران است و همیشه هم از مدیران ذیربط خواسته ام به دنبال ارتقای سطح مجموعه های کارگری و پرداخت به موقع حقوق آنها باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید حتی یک ریال از صندوق تامین اجتماعی برداشت نکرده، افزود: این دولت ۳۹ هزار میلیارد ریال از بدهی دولت های قبلی را نیز پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان عنوان کرد: ساخت یک بیمارستان جدید و مجهز تحت پوشش تامین اجتماعی نیازمند فراهم شدن زیرساخت های بسیار است اما قول می دهم پیگیر احداث بخش جراحی قلب در یکی از بیمارستان های دکتر غرضی یا دکتر شریعتی باشم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه برای رونق تولید باید از خودمان شروع کنیم، گفت: باید به سمتی برویم که در فروشگاه های اصفهان هیچ کالای خارجی وجود نداشته باشد که شروع این امر می تواند با فروشگاه خانه کارگر باشد.

رضایی به لزوم توجه به نوگرایی در تولید و اشتغال پرداخت و ادامه داد: نمی توان جلوی فعالیت مشاغل مجازی را گرفت چراکه امروزه دیگر سنتی فکر کردن جوابگو نیست و باید به سمت ایده پردازی های جدید و آموزش مهارت استفاده از مشاغل نو برویم و روی کارهایی سرمایه گذاری کنیم که در جهت اشتغال زایی باشند.

وی خاطرنشان کرد: بابت همدلی و همیاری شکل گرفته بین تشکل های کارگری و کارفرمایی استان بسیار خرسندم و امیدواریم این موضوع باعث رونق اقتصادی هرچه بیشتر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال اصفهان پوشش دولت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان پیش از ظهر امروز با حضور جواد رمضی؛ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، بیژن شفیع خراسانی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ،عبدالرسول یزدی‌‌زاده، عبدالله شاکری، قاسم ستاری فرید و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله اول از مجموع 17 رای ماخوذه علیرضا تیغ‌ساز 9 رای، عبدالله شاکری 3‌رای، قاسم ستاری فرید و عبدالرسول یزدی‌‌زاده هر کدام 2 رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات علیرضا تیغ‌ساز و عبدالله شاکری به رقابت پرداختند و هر کدام به ترتیب 11 و 5 رای به دست آوردند و به این ترتیب علیرضا تیغ‌ساز به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخابات شد.

براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب مریم‌السادات شیخان، ریحانه جعفرپیشه، محسن قائدی حیدری، بهمن شیخانی شمس‌آبادی و علی‌اصغر صفایی انتخاب شدند.

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگریکاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

جامعه صنعت اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای به ویژه شهدای ورزشکار از زحمات و جلن‌فشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورده و گفت: امیدواریم که به زوری بساط ظلم در پهنه عالم برچیده شود.

وی افزود: امیدوارم که امروز یک انتخابات خوب و باکیفیتی داشته باشیم و از کاندیداها تشکر می‌کنم که دغدغه  ورزش کارگری را دارند و خودشان را در معرض انتخابات قرار دادند، امیدوارم هر کسی که ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد، شاهد رشد و گسترش ورزش کارگری استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه صنعت اصفهان همیشه در رشته‌های مختلف ورزشی توفیقات خوبی را در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی به دست آورده و ظرفیت و استعدادهای بالقوه زیادی در این حوزه وجود دارد که قابلیت تبدیل بالفعل را دارد. جامعه بزرگ ورزش کارگری که شامل رشته‌های مختلفی می‌شود، و می‌طلبد که اعضای این جامعه برای پیشرفت و پیشرفت ورزش‌های کارگری دست به دست هم دهند و اداره کل 5نیز قطعا از آنها حمایت می‌کند.

وی پس از برگزاری مجمع و مشخص شدن ریاست هیئت، خطاب به سایر کاندیدها گفت: از همه کاندیدها انتظار دارم که رقابت را کنار گذاشته و  با هم‌افزایش از همه ظرفیت و توانایی‌هایشان برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/170


دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است