Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلدن استیت وریرز برای پنجمین سال متوالی با کسب عنوان قهرمانی کنفرانس غرب به فینال NBA صعود کرد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات پلی آف NBA، دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و گلدن استیت وریرز به میزبانی پورتلند به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم گلدن استیت بود که پس از یک اورتایم با نتیجه 117-119 پیروز میدان شد و فینال کنفرانس غرب را با نتیجه 4-0 پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه تاریخ ساعت Moda Center 31 اردیبهشت 5:30 تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم اورتایم پورتلند 35 34 26 16 6 گلدن استیت 36 29 22 24 8

گزارش بازی

در کوارتر اول این دیدار عملکرد فوق العاده گلدن استیت در پرتاب های سه امتیازی درخشش لنارد برای بلیزر را خنثی کرد تا این کوارتر با نتیجه 35-36 به سود گلدن استیت به پایان برسد. در کوارتر دوم بازی پایاپای پیش میرفت اما در نیمه دوم این کوارتر تیم میزبان با پرتاب های سه امتیازی موفق پیاپی خودش اختلاف را دو رقمی کرد و به 12 رساند اما یک ران 0-8 در پایان این کوارتر به سود گلدن استیت باعث جبران این اختلاف شد و اختلاف را در پایان نیمه به 4 امتیاز رساند. با آغاز نیمه دوم باز هم این پورتلند بود که با استفاده از پرتاب های سه امتیازی اختلاف را دو رقمی کرد و با درخشش لنارد و لیلارد اختلاف را به 17 امتیاز رساند اما دفاع ضعیف این تیم باز هم در دقایق پایانی باعث ایجاد یک ران 0-9 به سود گلدن استیت شد تا اختلاف به کمتر از 10 امتیاز برسد. گلدن استیت در کوارتر چهارم این دیدار موفق شد از بی دقتی پورتلند در حملات استفاده کند و با درخشش کری و گرین در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان بازی را برابر کند. در حالی که پورتلند در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان بازی 3 امتیاز پیش بود پرتاب سه امتیازی موفق کلی تامپسن باز هم کار را برابر کرد و نتیجه را به 111-111 رساند و از دست رفتن تمام حملات در این 2 دقیقه باعث شد بازی در همین نتیجه به اوورتایم برود. در اوورتایم بازی پایاپای پیش میرفت اما سه امتیازی دریماند گرین در فاصله 39 ثانیه مانده به پایان اختلافی 4 امتیازی به سود گلدن استیت ایجاد کرد و در ادامه لیلارد توسط گرین بلاک شد و موفق به برابر کردن دوباره این بازی نشد تا گلدن استیت بازی چهارم را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند پورتلند 48% 39% 12 38 گلدن استیت 46.5% 30.8% 15 56 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست پورتلند لنارد 30 لنارد 12 لیلارد 12 گلدن استیت استفن کری 37 دریماند گرین 14 گرین/کری 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود