Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک مقام پاکستانی با تکذیب خبرهایی مبنی بر تاسیس ولایت داعش در پاکستان اعلام کرد: این گروه تروریستی هیچ جایی در پاکستان نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یک مقام آگاه پاکستانی در موسسه مطالعات امنیت پاکستان در خصوص اخباری مبنی بر اعلام موجودیت داعش در پاکستان اعلام کرد: گروه تروریستی داعش پایگاهی در هیچ منطقه ای از پاکستان ندارد و نمی تواند داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود افزود: عمده فعالیت داعش در خارج از مرزهای پاکستان و به صورت آشکار در افغانستان است و حملات اخیر این گروه در شهر کویته نیز از عوامل نفودی داعش در این کشور بوده اند.

وی با اعلام اینکه راه نفوذ گروهک‌های تروریستی از جمله داعش به ‌مرزهای کشور پاکستان بسته است اعلام کرد: تروریست‌ها در سوریه و عراق شکست خوردند و اکنون گروه داعش به افغانستان منتقل شده است؛ ولی باهوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و همین طور ارتش پاکستان این گروه هرگز راه نفودی به پاکستان نخواهد یافت.

گفتنی است  برخی شبکه های تلوزیونی غربی اخباری مبنی بر اعلام موجودیت گروه تروریستی داعش در پاکستان را به روی آنتن تلوزیونی خود بردند که باعث نگرانی مردم این کشور شد.

انتهای پیام/

           

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان امریکا امیدوارکننده اعتمادسازی ایران و پاکستان جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره‌های خیابانی افطار در پاکستان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، اطعام روزه داران در ماه مبارک رمضان از اهمیت زیادی برای مسلمانان پاکستانی برخوردار است و در ماه مبارک همه در این کشور در تلاش برای سهیم شدن در این سنت حسنه می‌باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مردم در پاکستان نه تنها در مساجد و منازل خود میزبان روزه داران هستند، بلکه یکی از آیین‌های رایج برای آنها پهن کردن سفره‌های خیابانی افطار است.

به هنگام افطار در جای جای خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر این سفره‌های خیابانی توجه رهگذران را جلب می‌کند و این روش پسندیده از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

در بسیاری از مکان‌ها این سفره‌های خیابانی با نام سفره امام حسن مجتبی علیه السلام شهرت دارد که هر شب میزبان رهگذران، اقشار کم درآمد و نیازمندان است.

این سنت حسنه در بین پاکستانی‌ها به‌عنوان «سفره رحمت» شناخته می‌شود و بیشتر این سفره‌ها به طور خودجوش راه‌اندازی می‌شود.

اظهارات:
نفر اول: فعال اجتماعی در پاکستان
نفر دوم: خیر پاکستانی
نفر سوم: دانشجو پاکستانی
نفر چهارم: دانشجو پاکستانی

دیگر خبرها

  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • سفره‌های خیابانی افطار در پاکستان
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس