Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:46:55 GMT

معرفی کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف تان را گوش کنند؟»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۶۳۳

معرفی کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف تان را گوش کنند؟»

کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف تان را گوش کنند؟» کتابی در مورد کسب و کار و تجارت است که توسط فیل. ام. جونز به نگارش درآمده و محمد مهدی ربانی آن را ترجمه کرده و به همت انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف تان را گوش کنند؟» هنر نفوذ، متقاعد کردن و رسیدن به نتایج تجاری عالی را برای خواننده بیان کرده و برای موفقیت در کسب و کار، مطالعه این کتاب سفارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کتاب، کتابی در مورد رفتار انسان و مدیریت بر آن است و با مطالعه این کتاب بهتر می توان در مورد کسب و کار تصمیم گرفت و برای بهتر شدن آن تلاش کرد.

 

کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف تان را گوش کنند؟» کتابی در مورد کسب و کار و تجارت است که توسط « فیل. ام. جونز » به نگارش درآمده و « محمد مهدی ربانی » آن را ترجمه کرده و به همت انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس جشن روزه اولی ها خراسان جنوبي بیرجند مسجد خبرگزاری شبستان موزه اصفهان کانون های مساجد مدیریت کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

ایلنا در خبری نوشت: عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است، گفت: فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

منبع: خبر انلاین

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست