Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:30:57 GMT

ساخت جایگاه سوخت توسط بخش خصوصی حمایت می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۶۹۳

ساخت جایگاه سوخت توسط بخش خصوصی حمایت می شود

مشهد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: توسعه جایگاه های عرضه سوخت از برنامه های این شرکت است و در این راستا از ساخت جایگاه توسط بخش خصوصی استقبال می کنیم.

علی اصغر اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 134 جایگاه سوخت سی.ان. جی و 120 جایگاه سوخت فراورده های نفتی در منطقه خراسان رضوی فعال است و با توجه به افزایش ورود خودروها نیاز به جایگاههای بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیشترین نیاز به ساخت جایگاه عرضه سوخت در شهر مشهد و برخی جاده های این استان وجود دارد اظهار داشت: از متقاضیان احداث جایگاه در دیگر نقاط خراسان رضوی هم استقبال می کنیم.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عرضه سوخت ساخت جايگاه خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی