Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@14:13:29 GMT

اعطای نشان عالی اهدای عضو به ۷چهره شاخص اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۷۸۵

اعطای نشان عالی اهدای عضو به ۷چهره شاخص اردبیل

به گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با روز ملی اهدای عضو و در قالب همایش فرهنگی ـ هنری سفیران اهدای عضو نشان عالی اهدای عضو ایرانیان به 7 نفر از چهره‌های شاخص و نخبه استان اردبیل اعطا شد. در این مراسم که روز گذشته، 30 اردیبهشت ماه در خانه تاریخی صادقی اردبیل برگزار شد، نشان عالی اهدای عضو ایرانیان شعبه استان اردبیل به سعید علی‌حسینی قهرمان وزنه‌برداری جهان، کریم عظیمی فیلمساز مطرح کشور، اسماعیل فرزانه از جامعه پزشکان، مهدی اشجع کارآفرین نمونه، عبدالحسین دلداده مقدم فعال عرصه علم و فرهنگ و هنر، مائده مژده‌فر دبیر پیشکسوت و فعال فرهنگی و اجتماعی و مجید صادقی خیر نام آشنای اردبیلی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم یکی از فعالان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر اظهار کرد: در این حرکت مبارک تک تک افراد جامعه با احساس مسئولیت باید پیشقدم شوند تا به جای به خاک سپردن اعضای خود اعضای سالم و قابل استفاده به بیماران و نیازمندان اهدا شود.

اصغر شکیبا این حرکت مومنانه، فداکارانه و ایثارگرانه را به صاحبان این اقدام مبارک تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این بزرگترین توفیق است که فردی در احیای زندگی دیگران نقش مستقیم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی توصیه قرآن کریم را در اهمیت و جایگاه کمک به دیگران و احیای زندگی آنها یادآور شد و افزود: این بزرگترین افتخار برای همه ماست که با عضویت در این انجمن بتوانیم کمترین قدم را در مسیر کاهش آلام و درد و رنج دیگران برداریم.

در این مراسم شعرخوانی و برنامه موسیقی اجرا و شرکت کنندگان به صورت نمادین کارت اهدای عضو دریافت کردند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل مراسم اهدای عضو اهدای زندگی قرآن نشان اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سال گذشته اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی عملیاتی شد و روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شده است.

رضا قاسمیان ۹ فروردین در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به افزایش توان کاری و هماهنگی مدیران استان در پیشبرد امور گفت: سال گذشته اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی عملیاتی شد و روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل عنوان کرد: با توجه به اهمیت فهم مشترک و ایجاد عزم جمعی در مدیران استان اخذ رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه برای اتخاذ راهبردها و رویکردهای هم‌افزا در ابتدای سال از اهداف این دیدار می‌باشد و همه ما به توفیق الهی برای حل مسائل مردم استان و تأمین آسایش و تضمین آرامش جامعه تلاش حداکثری را خواهیم داشت.

در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید

آیت‌الله سیدحسن عاملی نیز در این دیدار با بیان اینکه عاقبت به‌خیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، خطاب به مسئولین اظهار کرد: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسوولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسوولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام داده و حامی و پشتیبان محرومان باشید.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عاقبت به‌خیری و خداجویی را در خدمت به خلق خدا دانست و با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری گفت: مسؤولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲ امامزاده و بقعه شاخص زنجان میزبان مراسم احیای شب های قدر است
  • مراسم احیای لیالی قدر در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • طرح احیای آهوی مغان موفقیت‌آمیز است/حال خوش آهوان در دشت مغان استان اردبیل
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟