Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:26:20 GMT

جدایی بازیکنان سرباز ذوب‌آهن از تراکتورسازی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۸۵۴

جدایی بازیکنان سرباز ذوب‌آهن از تراکتورسازی قطعی شد

سه بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی با پایان سربازی‎شان باید به ذوب‎آهن برگردند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی که در فصل گذشته از حضور 5 بازیکن سرباز در ترکیبش استفاده می‌کرد، فصل آینده باید بدون آنها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی و قائم اسلامی‌خواه؛ 5 بازیکن سرباز تراکتورسازی هستند که در حال حاضر سربازی‌شان به اتمام رسیده است.

ستاره‌های سرباز

احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر؛ سه بازیکنی هستند که در نیم فصل لیگ هفدهم به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی پیوستند.

جدایی این سه بازیکن از ذوب‌آهن هرچقدر که در ابتدا حاشیه داشت، در ادامه به همان اندازه به سود تراکتورسازی تمام شد.

تک تک این بازیکنان هم در فصل گذشته و هم در لیگ هجدهم، عملکرد بسیار خوبی برای تراکتورسازی داشتند و هر کدام در مقطعی به ستاره تیم‎شان تبدیل شدند.

حالا و با اتمام سربازی این بازیکنان، آنها با توجه به قراردادی که با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان دارند، باید به  این تیم برگردند.

مذاکرات بی‌نتیجه

دانیال اسماعیلی‌فر در فصل گذشته، به یکی از مهره‌های کلیدی تراکتورسازی تبدیل شده و توانسته بود بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام بدهد.

باشگاه تراکتورسازی تلاش زیادی داشت که از بین سه بازیکن ذوب‎آهن، حداقل دانیال اسماعیلی‌فر را پس از دوران سربازی هم در تبریز نگه دارد.

در این راستا، مذاکراتی هم بین باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌‎آهن انجام شد تا باشگاه اصفهانی رضایت‌نامه دانیال اسماعیلی‌فر را صادر کند، اما این اتفاق رخ نداد.

در این میان، شایعاتی هم در فضای مجازی به وجود آمد مبنی بر اینکه باشگاه ذوب‎آهن برای صدور رضایت‌نامه دانیال اسماعیلی‌فر مبلغی در حدود 4 میلیارد تومان از تراکتورسازی درخواست کرده است.

تلاش تراکتورسازی برای نگه داشتن دانیال اسماعیلی‌فر در تبریزپایان خدمت سربازی 5 بازیکن تراکتورسازی/ مذاکره برای حفظ 2 ستاره‌ ذوب‌آهنطیبی و استوکس از تراکتورسازی جدا می‌شوند؟

جدایی اولین سرباز قطعی شد

علاوه بر درخواست مالی هنگفت باشگاه ذوب‎آهن برای صدور رضایت‎نامه بازیکنان سرباز، موضوع دیگری هم بود که مانع از ادامه فعالیت آنها در تبریز شد و آن درخواست علیرضا منصوریان بود.

علیرضا منصوریان چند روز پیش، مخالفت رسمی خود را با ماندن بازیکنان سرباز در تراکتورسازی اعلام کرده و طی یک نامه رسمی به سعید آذری، خواهان بازگشت بازیکنانش به اصفهان شده است.

تلاش‌های منصوریان حالا و باشگاه ذوب‎آهن حالا جواب داده و پهلوان، مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر فصل آینده در ذوب‎آهن توپ خواهند زد.

در این راستا، دانیال اسماعیلی‌فر نیز روز گذشته با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، جدایی خود را از تراکتورسازی اعلام کرد.

سرنوشت مبهم شربتی و قائم

علاوه بر سه بازیکن ذوب‌‎آهن، تراکتورسازی 2 بازیکن سرباز دیگر هم دارد که در شرایطی مشابه با ذوبی‌ها برای طی کردن خدمت سربازی به تبریز آمدند.

رضا شربتی و قائم اسلامی‎خواه نیز در نیم فصل لیگ هفدهم به تراکتورسازی پیوستند و هر کدام سرنوشت تقریباً مشابهی داشتند.

شربتی یک نیم فصل برای تراکتورسازی به میدان رفت، اما در لیگ هجدهم و مخصوصاً بعد از اضافه شدن حاج‌صفی به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد.

قائم اسلامی‎خواه اما پس از پیوستن به تراکتورسازی، خیلی زود رباط صلیبی پاره کرد و فصل را از دست داد. با وجود بازیکنان دیگر، در لیگ هجدهم هم به اسلامی‌خواه بازی نرسید تا او هم به عنوان یک سرباز – نیمکت نشین در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشد.

در حال حاضر، مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این بازیکنان خواهد بود. شربتی با سیاه جامگان قرارداد داشت، اما این تیم الان منحل شده است.

همچنین قائم اسلامی خواه هم که بازیکن تیم دسته اولی بادران تهران بود، همچنان از قراردادش با این تیم باقی مانده و به احتمال زیاد باید به این تیم برگردد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی

پرسپولیس در حالی موفق شد نفت آبادان را ۳-۰ شکست دهد که گل اول این بازی توسط دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید.

اسماعیلی‌فر پس از گلزنی زودهنگام در دقیقه ۸، ابتدا به شادی در کنار هم‌تیمی‌هایش پرداخت، اما در ادامه مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و حرکتی عجیب و منشوری انجام داد که توسط دوربین‌ها به ثبت رسید. دلیل این حرکت او هم فعلا مشخص نیست.

او ابتدا شست خود را به نشانه لایک بالا برد که یک شادی گل طبیعی محسوب می‌شد، اما در ادامه شکل دست خود را تغییر داد و با انگشت وسط دست چپش حرکتی کرد که به شدت جنجال‌آفرین شد تا احتمال برخورد کمیته انضباطی و اخلاق با او بالا برود.

پس از این اتفاق جنجالی، خبرگزاری فارس حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر را با تصویر سانسورشده بازتاب داد، اما، چون تصویر واضح نبود، باعث شد مخاطب اینگونه قلمداد کند که حرکت منشوری در کار نبوده و اشتباه رسانه‌ای رخ داده است.

در واقع ماجرا از این قرار است؛ از آنجایی که اکثر تصاویری که در رسانه‌ها و طبیعتا در رسانه رسمی خود باشگاه پرسپولیس منتشر شده، تنها تصویر همان "لایک" نشان دادن اسماعیلی‌فر منتشر شده، این شبهه برای مخاطبان پدید آمد که شاید برخی از سایت‌ها به اشتباه، نشان دادن انگشت شست را به جای مفهوم لایک، طور دیگری تعبیر کرده‌اند و منظورشان از "حرکت غیراخلاقی" همان لایک بوده است، اما تصاویری که در ادامه در برخی سایت‌ها و کانال‌های مختلف منتشر شد، ثابت کرد که ماجرا فقط یک "لایک" ساده نبوده و بازیکن پرسپولیس واقعا حرکتی با انگشت وسط دست چپش انجام داده که نباید مرتکب می‌شده است!

 

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر پس از گلزنی به نفت آبادان + فیلم
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • گل دانیال اسماعیلی‌فر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-1 پرسپولیس)
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید