Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:21:13 GMT

تصمیم مهاجری در انتظار وضعیت مالکیتی ماشین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۸۶۵

تصمیم مهاجری در انتظار وضعیت مالکیتی ماشین

سرمربی ماشین سازی در لیگ هجدهم هنوز تصمیم نهایی خود برای فصل آینده را اتخاذ نکرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی به گوش رسیده است. در این خصوص مسئولان کنونی ماشین سازی بارها اعلام کردند که مشتریانی برای خرید امتیاز این باشگاه جلو آمدند اما آنها خواهان بردن امتیاز باشگاه به شهرستان های دیگر بودند و به همین خاطر معامله ای صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران کنونی ماشین سازی به دنبال مشتری هستند تا این تیم ریشه دار را تغییر ندهد و از سوی دیگر امتیاز آن را در تبریز حفظ کند.  


در این شرایط اعضای کادرفنی و بازیکنان ماشین سازی در لیگ هجدهم در بلاتکلیفی به سر می برند. اگرچه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی برای تمدید قرارداد رضا مهاجری ابراز علاقه کرده است، اما بلاتکلیفی این باشگاه در بحث مالکیتی باعث شده تا فعلا اتفاق جدیدی رخ ندهد. از سوی دیگر طبیعی است که مهاجری و بازیکنان ماشین سازی منتظر تعیین تکلیف باشگاه باشند و بعد از این مساله تصمیم نهایی شان را برای ماندن یا رفتن از این تیم تبریزی اتخاذ کنند.


باید منتظر ماندو دید باشگاه ماشین سازی تبریز دستخوش چه اتفاقاتی در لیگ نوزدهم خواهد شد.

رضا مهاجری ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا مهاجری ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست

رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین امروز دوشنبه گفت این کشور احتمالا از ماه مه با «وضعیت دشواری» مواجه خواهد شد زیرا روسیه «عملیات جامعی» را علیه کی‌یف استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، اوکراین در میدان نبرد شدیدا با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه شده است و این مسئله را خود مقامات این کشور و هم‌چنین مقامات برجسته غربی اذعان می‌کنند. روز شنبه بسته کمکی آمریکا به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار با موافقت مجلس نمایندگان برای اوکراین به تصویب رسید؛ بسته‌ای که پیش از آن توسط مجلس سنا مطرح شده بود و ماه‌ها به دلیل مخالفت‌ جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان در وضعیت بن‌بست به سر می‌برد.

«کریل بودانف» رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین طی مصاحبه‌ای با تلویزیون بی‌بی‌سی عنوان کرد: «اوکراین از اواسط ماه مه و ژوئن به بعد وارد دوره سختی می‌شود و با مشکلاتی مواجه خواهد شد زیرا روسیه به دنبال پیشرفت‌هایی در خط مقدم و ایجاد اختلاف در جامعه اوکراین است؛ اما با این حال وضعیت فاجعه‌بار نیست.»

وی افزود: «اوکراین چندین دوره دشوار را پشت سر گذاشته است و از این دوره هم عبور خواهیم کرد. اوکراین نمی‌بازد و نابود نخواهد شد.»

بودانف ادعا کرد که روسیه با استفاده از «ترویج اطلاعات غلط» سعی می‌کند «فضا را در اوکراین متشنج کند.»

رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین مواردی را نظیر تلاش روسیه برای تصرف کی‌یف «بی‌اساس» خواند و تاکید کرد که «مطلقا هیچ تهدیدی» مبنی بر تصرف پایتخت اوکراین توسط روسیه وجود ندارد.

پس از تصویب بسته کمکی واشنگتن به کی‌یف، واکنش‌های متعددی درخصوص آن منتشر شده است و بسیاری معتقدند که این بسته کمکی برای اوکراین چندان تاثیرگذار نخواهد بود زیرا اوکراین با مشکلات عمیقی از جمله کمبود نیرو دست‌وپنجه نرم می‌کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این راستا با اشاره وضعیت وخیم میدان نبرد اوکراین و پیشروی نیروهای روسیه می‌نویسد: «کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین بعید است به طرز چشمگیری سرنوشت کی‌یف را تغییر دهد.»

هم‌چنین «اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا هم بوده، گفته آخرین تجهیزاتی که برای اوکراین با بودجه کنگره آمریکا خریداری می‌شود، «تا ماه ژوئیه توسط روسیه منهدم خواهند شد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی