Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اين روزها ماجراي درخواست دستمزد ميلياردي از سوي دو بازيگر مشهور کشورمان خبرساز شده است.
به گزارش آريا، محسن علي‌اکبري تهيه‌کننده سينما و تلويزيون، درباره انتشار خبري از زبان او مبني بر پيشنهاد دريافت دستمزد ميلياردي از سوي رضا عطاران و مهران مديري براي بازي در فيلم سينمايي «وکيل مدافع»، گفت: قضيه اينطور نبود؛ ما به اتفاق کارگردان‌هاي «وکيل مدافع» سراغ آقايان مديري و عطاران رفتيم که به ترتيب مشغول کار در «هيولا» و «زيرنظر» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً زماني که به ديدارشان رفتيم، خيلي متواضع و حرفه‌اي با ما برخورد کردند اما از آنجا که درگير کار بودند، امکان همکاري ميسر نشد؛ چون زمان شروع کارها يکي بود. پس اصلاً بحث مالي بين ما و اين عزيزان مطرح نشد و دليل عدم همکاري فقط تداخل زماني پروژه‌ها بود.
وي افزود: البته با نفر سومي صحبت کرديم که او درخواست يکصد هزار دلار (با دلار پانزده هزار تومان) را داد که در توان ما نبود و اين همکاري شکل نگرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماجراي دستمزد ميلياردي عطاران مديري وکيل مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!

محمد حسینی، مدافع تراکتور، یک ماه از میادین دور شد!

طرفداری | محمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، در جریان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به گفته پزشک تیم، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

سید محمد حسینی که گفته می شد جانشین آقاسی در ترکیب تراکتور است حالا با مصدومیتی مواجه دشه که او را یک ماه از میادین دور کرده است. این در حالی است که تراکتور از نبود سرمربی رنج می برد و عارف آقاسی هم در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت در ترکیب تراکتور نیست.

سیدمحمد حسینی با این مصدومیت بازی حساس با استقلال را هم از دست داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکو» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد