Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@10:44:40 GMT

فیلمی از لحظه جان باختن ویکتور هوگو در وسط زمین فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۹۳۹

به گزارش پارس نیوز، ویکتور هوگو، داور اهل کشور بولیوی روز گذشته در حین قضاوت دیداری در لیگ برتر فوتبال این کشور دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بولیوی لیگ برتر فوتبال فیلمی وسط زمین فوتبال ویکتور هوگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نصیبوف، نِمس، آکبوداک و سیمینوف برای کسب سهمیه در باکو

کشتی‌گیران مدعی اروپایی از جمله پرویز نصیبوف اوکراینی، ویکتور نِمس صربستانی، برهان آکبوداک ترک و سیمینوف روس که در قهرمانی اروپا مانع از رکوردشکنی رضا کایالپ شد، برای کسب سهمیه المپیک در باکو روی تشک خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی اروپایی طی روزهای 5 تا 7 آوریل (17 تا 19 فروردین) در کشور آذربایجان برگزار می‌شود و مدعیانی که نتوانستند در مسابقات جهانی 2023 بلگراد سهمیه المپیک را بگیرند و قهرمانان اوزان غیرالمپیکی، در باکو به رقابت با هم خواهند پرداخت.

لری ابولادزه قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان شانس خود را در گزینشی اروپایی در وزن المپیکی 60 کیلوگرم امتحان خواهد کرد.

در این رقابت‌ها بار دیگر شاهد حضور مدعیان فرنگی‌کار اوزان غیرالمپیکی در شش وزن المپیکی هستیم، برهان آکبوداک ترک مدعی 82 کیلوگرم نیز در باکو شانس خود را در 77 کیلوگرم امتحان خواهد کرد.

همچنین با توجه به نتایج رقم خورده در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی اروپا، علی ارسلان به باکو نخواهد آمد و صربستان در 77 کیلوگرم ویکتور نِمِس را انتخاب کرده است.

فینالیست‌ها در گزینشی اروپایی سهمیه المپیک می‌گیرند و آن دسته از قهرمانانی که در باکو موفق به کسب سهمیه نشوند، این فرصت را دارند که اردیبهشت ماه در استانبول که گزینشی جهانی است، سهمیه بگیرند.

مدعیان شش وزن المپیکی حاضر در مسابقات گزینشی اروپایی به این شرح هستند:

وزن 60 کیلوگرم: ویکتور سیابانو از مولداوی، انوار الاخیاروف از روسیه، نیهات ممدلی از آذربایجان، لری ابولادزه از گرجستان، گئورگی تیبیلوف از صربستان و انس باشار از ترکیه

وزن 67 کیلوگرم: سلجوق کان از ترکیه، پرویز نصیبوف از اوکراین، روسلان بیچورین از روسیه، کریسزتین وانچلا از مجارستان و میهای میهوت از رومانی

وزن 77 کیلوگرم: برهان آکبوداک از ترکیه، ویکتور نِمِس از صربستان، آدلت تیولی‌بایف از روسیه، استویان کوباتوف از بلاروس، لوری لومادزه از گرجستان، زولتان لوای از مجارستان و الکساندر گوتو از مولداوی

وزن 87 کیلوگرم: میلاد علیرضایف از روسیه، اسلام عباسوف از آذربایجان، تورپال بیسلطانوف از دانمارک، گورامی ختسوریانی از گرجستان، هانس واگنر از آلمان، میهایل برادو از مولداوی، الکساندر کوماروف از صربستان و الکس کیسیدیس از سوئیس

وزن 97 کیلوگرم: ماگومد مورتازعلی‌یف از روسیه، گیریل میلوف از بلغارستان و میهایل کاجایا از صربستان

وزن 130 کیلوگرم: سرگی سیمینوف از روسیه، بکا کاندلاکی از آذربایجان، جاکوبی کاجایا از گرجستان، اسکار مارویک از نروژ و بوریس پتروسیک از صربستان.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی میبیند!/ عکس
  • اگر زمین یک لحظه نچرخد، چه می‌شود؟
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • تلاش نصیبوف، نِمس، آکبوداک و سیمینوف برای کسب سهمیه در باکو
  • (ویدئو) لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • (ویدئو) لحظه انفجار در نوشهر/ صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محور‌ها
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها