Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@12:26:01 GMT

ژاوی: دوست دارم به عنوان مربی به بارسا برگردم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۹۴۴

خرداد؛ «ژاوی هرناندز» کاپیتان اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، پس از خداحافظی از فوتبال حرفه ای به همراه تیم السد قطر، ضمن اشاره به آغاز حرفه مربیگری در تیم قطری، تایید کرد که قصد دارد در کسوت سرمربی به نیوکمپ باز گردد.
 تارنمای فوتبال اسپانیا روز سه شنبه نوشت: ستاره 39 ساله اسپانیایی شب گذشته و در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که در نهایت با شکست 2 بر صفر قطری ها همراه شد، از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژاوی در مصاحبه ای اظهار داشت: ایده ای که در سرم دارم این است که مربیگری را از السد آغاز کنم تا با کسب تجربه آماده بازگشت به فوتبال اروپا شوم، بله، امیدوارم آن تیم بارسلونا باشد اما در حال حاضر چنین جایگاهی ندارم و برای این مسئولیت آماده نیستم.
وی ادامه داد: باید برای رسیدن به هدف نهایی خود، آرام آرام پیش بروم و بنابراین حالا برای پست مهمی همچون هدایت بارسلونا زود است. ایده هایی زیادی در مورد نوع فوتبال و سبک بازی کردن در سر دارم و می خواهم آنها را به نسل های بعد انتقال دهم؛ البته همیشه سبک بازی بارسلونا، نوع کنترل توپ و تسلط بر بازی آنان را تحسین می کردم اما می خواهم به عنوان سرمربی سبک بازی خودم را گسترش دهم.
تیم السد قطر با وجود شکست 2 بر صفر شب گذشته مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با 10 امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.
 
منبع: ایرنا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است