Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@00:23:32 GMT

مهلت وزیر ورزش برای فرار از استیضاح

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۰۱۷

نماینده مجلس شورای اسلامی از مهلت استیضاح وزیر ورزش خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :  احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گوی زنده با رادیوجوان و در مورد بحث استیضاح وزیر ورزش گفت:‌ استیضاح وزیر ورزش 12 امضا داشت و بعد از آن امضاهای جدیدی ارائه شد. گزارش استیضاح ایشان در صورت اصرار استیضاح کنندگان در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد و بعد از آن جناب سلطانی فر باید برای اخذ رای مجدد به مجلس تشریف بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی زاده در ادامه گفت: این استیضاح موارد کوناگونی مانند وضع نا بهنجار استادیوم ها و عدالت در امکانات متعدد را در بر دارد. اگر تا پایان وقت امروز 22امضایی که وجود داشته به زیر 10 نرسد یعنی اصرار استیضاح کنندگان همچنان وجود داشته باشد، باید در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود و پس از آن وزیر ورزش باید در مجلس حاضر شوند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر ورزش استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • عکس/ حواشی صحن علنی مجلس سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس