Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:35:08 GMT

جشن یار دبستانی من با حضور عوامل برنامه عصر جدید در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۱۲۸

جشن یار دبستانی من با حضور عوامل برنامه عصر جدید در مشهد

جشن «یار دبستانی من» عصر روز گذشته مصادف با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور سید بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد و همچنین خانواده شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، جشن «یار دبستانی من» عصر روز گذشته مصادف با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور سید بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد و همچنین خانواده شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان، آهنگساز و داور برنامه تلویزیونی عصر جدید و سید بشر حسینی استاد و کارشناس ارتباطات و رسانه در مورد اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان در کشور توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است

داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  شعار امسال جهش تولید مسکن از طریق مشارکت های مردمی است و این نشان دهنده حضور و اهمیت مردم در ساخت مسکن است  گفت: هرچه قدر به این صنعت بیشتر توجه شود شاهد خروج  رکود و رخوت از این بازار خواهیم  بود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ شغل مستقیم و ۳۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم مرتبط به بازار مسکن است بنابراین جهش تولید در این بازار زمینه ساز رونق این بازار خواهد شد.

بیگی‌نژاد گفت:‌  سالیانه دست‌کم یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی باید در کشور ساخته شود تا ضریب نیاز جامعه به صفر برسد؛ این درحالی‌است که دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی ساخت مسکن برای اقشار مختلف، سعی در کاهش این فاصله دارد.

او بیان کرد: حضور مردم و بخش خصوصی می تواند زمینه ساز رونق و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل نژاد
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی
  • دوتاری که پیر خرابات به پسرش «قربان سلیمانی» سپرد