Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات نسبت دادن مشکلات کنونی کشور به ناکارآمدی دولت و نظام را خواسته دشمنان و به ویژه آمریکا دانست.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان درست کرده‌اند و همچنین محدودیت واردات و صادرات، گفت: اگر مسئولان و رسانه‌ها اینگونه بیان کنند که دشمنان درصدد به زانو درآوردن کشور هستند، مردم وارد میدان می‌شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواسته دشمنان و به ویژه آمریکا دانست و افزود: باید هم مردم را با اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه کرد و هم با تدبیر امور بر مشکلات غلبه کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران، گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت، یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیم.

علوی همچنین بر انسجام ملی، همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک زادروز امام حسن (ع)، ایشان را نماد عقلانیت، نخبگی و وقار دانست و افزود: لازمه امامت تنها قیام نیست، بلکه گاهی قعود ائمه اطهار (ع) راهبر پیروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بیت (ع) و ولی‌فقیه به صلاح خواهند رسید.

علوی شرایط امام حسن (ع) را آزمون ولایت‌مداری توصیف کرد و گفت: آنانی که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در این آزمون نمره قبولی نگرفتند و می‌خواستند دیدگاه خود را به آن حضرت تحمیل کنند؛ بنابراین همواره موفقیت انقلاب تبعیت از ولایت است و با این شرط می‌توانیم از پیچ‌های سخت عبور کنیم.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به شرایط دوران حکومت امام علی (ع)، گفت: بروز مشکلات آن دوران نتیجه سنگ اندازی ها و دسیسه‌های دشمنان بود، اما غفلت و بی بصیرتی مردم موجب شکست رهبر بی‌بدیلی همچون امیرالمومنین شد و آن حضرت از بی وفایی و نافرمانی کوفیان به ستوه آمد.

علوی عدم همراهی مردم را یکی از عوامل عدم موفقیت حکومت امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، امام حسن مجتبی (ع) با توجه به شرایط جامعه قهرمانانه‌ترین نرمش تاریخ را برای حفظ و بقای اسلام از خود نشان داد.

وزیر اطلاعات در پایان با تقدیر از مدیرکل پیشین اطلاعات استان کرمانشاه، مدیرکل جدید را معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا سيدمحمود علوي وزير اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه تهران به تل‌آویو | رویکرد دو وجهی ایران در عرصه بین‌المللی

همشهری آنلاین – گروه سیاسی: نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با همشهری آنلاین درباره ضرورت‌های تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی ازسوی ایران در شرایط کنونی تحولات منطقه اظهارکرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر تأکید کردند، تنبیه رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک دولت متجاوز، آن‌هم در شرایط کنونی و با توجه به تحولات ماه‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی، ضرورتی انکارناپذیر است.

ابراهیم عزیزی افزود: تنبیه کردن رژیم صهیونیستی علاوه بر دارا بودن جنبه‌های بازدارنده، دشمنان را به‌صورت ملموس‌تری با تبعات و هزینه‌های شرارت علیه منافع ملی ایران آشنا خواهد کرد.

وی ادامه داد: نکته اینجاست که اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، که به شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه انجامید، همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز در روزهای اخیر اشاره کردند، تجاوز به خاک ایران به شمار می‌رود و باید پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده دریافت کند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس عنوان کرد: مقام‌های رژیم صهیونیستی و همچنین همه دشمنان ملت ایران باید به این درک شفاف و واضح برسند که هرگونه اقدام تجاوزکارانه‌ای، با پاسخ پشیمان‌کننده ایران مواجه خواهد شد و تبعات غیرقابل تحملی خواهد داشت.

عزیزی با تاکید بر اینکه این رویکرد هزینه‌های اقدام خصمانه علیه منافع ملی ایران را بالا می‌برد و در نهایت سبب ایجاد نوعی بازدارندگی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌های «تنبیه متجاوز» در برهه کنونی معطوف به این نکته است که هیچ نیروی متخاصمی جرأت تجاوز، اهانت و اقدام علیه منافع ملت ایران را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران باید بدانند که راهبرد محوری جمهوری‌اسلامی تعامل حداکثری در سطح بین‌المللی و برخورد پشیمان‌کننده با هر متجاوزی است و دراین زمینه مسامحه‌ای در کار نخواهد بود.

کد خبر 843986 برچسب‌ها ایران و اسرائیل تسلیحات نظامی ایران و آمریکا ترور خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • اصلی‌ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
  • پیام ویژه تهران به تل‌آویو | رویکرد دو وجهی ایران در عرصه بین‌المللی
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • «جهش تولید» باطل السحر مشکلات اقتصادی است
  • مکتب بسیج خار چشم دشمنان نظام است