Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:19:36 GMT

اینستاگرام حساب‌های ضد ترامپ را مسدود می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۴۲۳

اینستاگرام حساب‌های ضد ترامپ را مسدود می‌کند

اینستاگرام اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی بر ضد ترامپ رئیس جمهور امریکا با استفاده از هشتگ‌هایی خاص است.

به گزارش مشرق به نقل از آسین ایج، برخی حساب‌های کاربری در اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌هایی مانند من از ترامپ متنفرم در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی بر علیه وی فعال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است از تحقیق و بررسی این موضوع خبر داده و البته تأیید کرده که تعدادی از پست‌های ارسالی با چنین هشتگ‌هایی را نیز پاک کرده است.

پیش از این و در سال ۲۰۱۶ نیز حملات بر ضد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت افزایش یافته بود. بعدها آمریکایی‌ها مدعی شدند این حملات با تحریک روسیه صورت گرفته‌اند. اما این ادعاها هرگز اثبات نشد.

بررسی‌های مؤسسه تحلیل داده Ghost Data نشان می‌دهد اگر چه تلاش‌هایی هدفمند برای انتقاد از ترامپ در اینستگرام در جریان است، اما دامنه و شدت ان‌ها محدود است و در این مورد اغراق شده است. برخی نمایه‌های دروغین نیز با همین هدف در اینستاگرام ایجاد شده‌اند و حملات بر ضد ترامپ را هماهنگ می‌کنند.

سخنگوی اینستاگرام از تحقیقات در این زمینه خبر داده و تأیید کرده که حساب‌های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می‌شوند. یک مؤسسه تحلیلی دیگر به نام Stroppa نیز از شناسایی حدود ۵۲ هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اینستاگرام ترامپ مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن هشتگ‌های مرتبط با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طنزهای مجازیِ کاربران ایرانی- یکی از محتواهای این هشتگ هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • تصویری از هشتگ‌زنی روی بدنه موشک‌های شلیک شده به اسرائیل
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • (تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن (عکس)
  • داغ شدن هشتگ‌های مرتبط با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی