Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: ورود مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و سازمان های دولتی در محافل انتخاباتی نامزدهای احتمالی و یا استفاده از وسیله نقلیه دولتی برای این امر تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی گفت: مدیران باید در خدمت مردم بوده و با پرهیز از دخالت و ورود به صحنه های تبلیغاتی این دوره از انتخابات شاخص های اداری و حقوقی خود را از هر گونه قرار گرفتن در مظان اتهامات مربوط به دخالت ها و تبلیغات انتخاباتی حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار داشت: مشکل ضعف ارائه بیان عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان همچنان پا برجا بوده و انتظار می رود با تقویت بخش روابط عمومی و استمرار ارائه عملکرد به مردم منطقه از خدمات ارائه شده توسط هر یک از ادارات این نقص جبران شود.
وی گفت: وظیفه مسئولیتی و خدمت ‌رسانی به مردم در دید جامعه و بصورت ملموس باید مشاهده و در معرض دید عموم قرار گیرد.
او با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور میهمانان و گردشگران در این شهرستان بر لزوم آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان تاکید کرد و افزود: مدیران ادارات باید برای زمینه سازی منطقه برای پذیرایی و اسکان انبوه میهمانان و مسافران در این ایام آمادگی لازم را داشته باشند.
فرماندار خلخال همچنین با اشاره به مدیریت جنگ از سوی امام راحل (ره) هدایت انقلاب از طوفان‌ های سهمگین ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت جهانی ماندگار در تاریخ است.
او بر لزوم حضور مدیران در ویژه برنامه ‌های مختلف فرهنگی ایام سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: عزت ، اقتدار ، عظمت ، شکوه و امنیت امروزی کشور مرهون جان فشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و روزهای پرافتخاری همچون سوم خرداد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس تبلیغات شاخص مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع ، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان استاندارد، میثم لطیفی با تبریک موفقیت سازمان استاندارد در دریافت صلاحیت همترازی بین‌المللی اظهار داشت: این رویداد مقدمه‌ای برای تحقق جهش تولید است چرا که زمینه توسعه تعاملات بین المللی در حوزه اقتصاد و تجارت با این صلاحیت فراهم است.

رئیس سازمان اداری استخدامی، کیفیت و بهره وری را دو روی سکه تعبیر کرد و گفت: اگر بخواهیم بهره وری را در دستگاه‌های اجرایی محقق کنیم لازم است کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کیفیت با استاندارد رقم می‌خورد، افزود: استاندارد برای مصرف کننده اطمینان بخش، برای تولیدکننده سودآور و برای صادرکنندگان و واردکنندگان بازار آفرین است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

وی استانداردسازی در نظام حکمرانی کشور مبتنی بر مبانی اسلامی و ارزش‌های انقلابی، را ضروری دانست و اذعان داشت: با استانداردسازی خدمات، پیچیدگی نظام اداری از بین می‌رود و خدمات به سهولت در دسترس ارباب رجوع قرار می‌گیرد.

لطیفی؛ ایجاد آزمایشگاه استاندارد خدمات را لازمه ارائه خدمات در دولت مردمی دانست و تاکید کرد: با هوشمندسازی خدمات، فرآیندها کوتاه و منطقی می‌شود و در این صورت رضایت ارباب رجوع از مراجعه به دستگاه‌های اجرایی حاصل می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه استاندارد، رضایت راهبردی ایجاد می‌کند تصریح کرد: آموزش استاندارد باید به عنوان سرفصل دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش مدیریت دولتی مورد توجه قرار می‌گیرد تا افرادی که در بدو استخدام هستند بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند همچنین کارکنان و مدیران با شناحت مفهوم استاندارد بهتر تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به اهمیت موضوع استاندارد اشاره کرد و خواستار مساعدت بیش از پیش رئیس سازمان اداری و استخدامی برای تقویت نیروی تخصصی شد.

کد خبر 746711

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • دست برتر مردم در حجاب