Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:40:46 GMT

ادامه ابرناکی آسمان همراه با رگبار باران در گیلان تا فردا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۴۹۸

ادامه ابرناکی آسمان همراه با رگبار باران در گیلان تا فردا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی و مه آلود بودن آسمان استان همراه با رگبار پراکنده باران تا صبح فردا (چهارشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار تا صبح فردا در منطقه است و بر این اساس طی این مدت ابرناکی، مه آلود بودن هوا، رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به تدریج از چهارشنبه با استقرار توده هوای به نسبت پایدار، روند کاهش ابر، افزایش نسبی دما و احتمال مه صبحگاهی تا پایان هفته مورد انتظار است ضمن آنکه گاهی با تقویت ناپایداری های محلی، احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست.
غلامی آسمان امروز را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعات رگبار پراکنده باران و وزش باد، احتمال رعد و برق، اواخر وقت کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما، گاهی وزش باد، بعضی نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 32 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با هشت درجه مربوط به جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه امروز دمای رشت را 24 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را 15درجه عنوان کرد.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رگبار باران گيلان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • باد و باران در راه مازندران
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان