Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@22:51:30 GMT

افزایش ۹.۵ درصدی قیمت هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده CNG از امشب

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۴۹۹

به گزارش ایلنا از رشت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای بند چهار تصویب نامه شماره ۱۷۴۱۹۵/ ت ۵۵۱۹۶ به مورخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ هیأت وزیران، به‌منظور تأمین منابع مالی اجرای الزامات ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده ” CNG ” و کمک به تعویض مخازن وسایل نقلیه با سوخت گاز طبیعی فشرده “CNG”، از ساعت ۲۴ امشب (۳۱ اردیبهشت ماه) هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده شده (CNG) به قیمت ۶,۵۶۸ ریال عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه نرخ فروش فعلی سی ان جی به ازای هر کیلوگرم ۶,۰۰۰ ریال است که با اعمال نرخ جدید، افزایش قیمت این سوخت پاک کمتر از ۱۰ درصد خواهد شد که منابع حاصل از افزایش آن نیز صرف اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه گاز و کمک به تعویض مخازن CNG خودروها خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت ایران منابع مالی وسایل نقلیه گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی، سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه کم فروشی و گران فروشی خط قرمز سازمان غذا و دارو است، گفت: با توجه به تغییر مؤلفه‌های تأثیر گذار بر قیمت فرآورده‌ها، تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را به منظور حفظ زنجیره تأمین و با رویکرد حمایت از مردم مدیریت کنیم.

وی افزود: سیاست ارزی شیرخشک اطفال سال گذشته از ارز ۴۲۰۰ به ارز ترجیحی نوع دوم ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر پیدا کرد و متعاقباً قیمت‌های جدید ابلاغ شد با توجه به اینکه قیمت افزایش پیدا کرده بود سازمان غذا و دارو بخش عمده‌ای از مابه التفاوت این افزایش قیمت را تحت پوشش یارانه ارزی قرار داد.

سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: در خصوص فرآورده‌های وارداتی، پس از عبور بیش از ۶ ماه از طرح که با مدیریت خوبی به نفع مردم انجام شد و فرآورده‌های که با ارز قبلی تأمین شده بودند، با قیمت قبلی به فروش رسید می‌توانیم به تدریج قیمت جدید را ابلاغ کنیم. لذا، اگر چه به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد، اما مردم هم تأیید خواهند کرد که نسبت به تورم و افزایش قیمت محصولات دیگر، محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه