Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:51:12 GMT

تجربه‌هایی از جنس تصویر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۶۳۵

تجربه‌هایی از جنس تصویر

نمایشگاه گروهی" تجربه‌های تصویری" قطعه‌ای از زندگی افراد است که با هنر سپیده کاید و راحله احسانی به نمایش درامده است.

سپیده کاید در گفت و گو با خبرنگارایمنا در خصوص نمایشگاه "تجربه‌های تصویری" اظهار کرد: این نمایشگاه یک کار گروهی است که آثار من و خانم راحله احسانی در آن به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند ادامه داد: در تجربه‌های تصویری تلاش کردیم فضاهای نزدیک به هم را به نمایش بگذاریم و بیشتر این فضاها را در زندگی مخاطبان امروز دیدیم و به تصویر کشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف تشکیل این نمایشگاه گفت: "تجربه‌های تصویری" فقط یک پروژه دانشگاهی بود که به درخواست گالری اکنون در آنجا به نمایش درآمد و در این نمایشگاه تلاشمان این بود که انعکاسات فضای اطراف را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه گروهی "تجربه‌های تصویری" از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین میزبان هنردوستان خواهد بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گالری اکنون نمایشگاه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴

جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO ۲۰۲۴ ارائه می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO 2024 ارائه می‌کند.

ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (IRAN EXPO2024) به‌عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور که مورد حمایت وزارتخانه‌های امور خارجه و صمت نیز است از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور بیش از 2 هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران

 جهاددانشگاهی نیز به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای سازمانی این نهاد از سازمان تهران، واحد مازندران، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده‌ گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران را در غرفه‌ای با نام (ACECR) در سالن 10 این نمایشگاه در معرض دید بازرگانان خارجی قرار خواهد داد.

این نمایشگاه 8 تا 12 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 9:30 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها بیش از 3000 تاجر و بازرگان خارجی از 100 کشور جهان از نمایشگاه فوق بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی