Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش ۹.۵ درصدی قیمت هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده CNG از امشب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 افزایش قیمت ایران گاز منابع مالی وسایل نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه

چابک رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه محموله بارگیری شده، چوب درخت گز و بدون مجوز حمل می‌باشد، گفت: در راستای سیاست‌های سازمانی و وظایف قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه ادامه داد: برداشت و حمل هرگونه گیاه دارویی و چوب درختان جنگلی بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی ممنوع بوده که بر اساس مواد یک تا سه قانون قاچاق اموال موضوع عایدات دولت، قاچاق کالا محسوب شده که علاوه بر ضبط مال، مجرم به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم می‌شود.

چابک افزود: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • دیوید تیلور امشب المپیکی می شود