Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:09:04 GMT

قتل جوان ۱۸ ساله‌ بر اثر اصابت گلوله در چادگان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۶۷۸

قتل جوان ۱۸ ساله‌ بر اثر اصابت گلوله در چادگان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس توکلی فرماندار چادگان اظهار کرد: به دلیل اختلافات محلی و درگیری بین دو جوان در روستای "خرسانک" بخش "چناررود" چادگان جوان ۱۸ ساله‌ای بر اثر اصابت گلوله کشته شد.

وی افزود: پس از وقوع حادثه از سوی مأموران نیروی انتظامی تحقیقات و بررسی علت قتل این جوان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار چادگان با اشاره به اینکه قاتل این جوان ۱۸ ساله هنوز دستگیر نشده است، افزود: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل این جوان ادامه دارد و قطعأ با بررسی سرنخ‌ها توسط پلیس قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شود.

انتهای پیام/م

  قتل جوان ۱۸ ساله در چادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از ایندیپندنت، تیفانی ماشل آدامز، ۵۴ ساله با عروسش، ورونیکا، ۲۷ ساله بر سرحضانت نوه‌هایش دچار مشکل شده بود.

زن جوان مدتی بود که برای گرفتن حضانت فرزندانش وارد یک جنگ تمام عیار حقوقی با مادربزرگ آنها شده و در نهایت نیز دادگاه رای داده بود که مادربزرگ فرزندان زن جوان را تحویل او بدهد.

این بود که یک ماه پیش ورونیکا به همراه دوستش جیلیان، سوار ماشین شدند تا برای تحویل گرفتن بچه‌ها از کانزاس به اوکلاهما بروند. اما آنها به طرز عجیبی ناپدید شدند و به مقصد نرسیدند. وقتی خانواده ورونیکا متوجه ناپدید شدن او شدند، پلیس را در جریان قرار دادند.

با شروع تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ده روز قبل از ناپدید شدن ورونیکا، او درخواست حضانت کامل فرزندانش را داده بود. با این حال هنوز معلوم نبود که چه بلایی بر سر وی و دوستش آمده بود.

چند روز بعد از این ماجرا پلیس در جریان پیدا شدن، خودروی رها شده ورونیکا در جاده‌ای روستایی در نزدیکی اوکلاهاما، قرار گرفت اما اثری از زن جوان و دوستش نبود.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه اجساد دو زن که احتمالا متعلق به ورونیکا و دوستش هستند، پیدا شد. هر دو آنها به قتل رسیده بودند اما هنوز جزئیات نحوه قتل آنها مشخص نیست. در این شرایط بود که تیفانی، مادرشوهر ۵۴ساله ورونیکا به عنوان مظنون بازداشت شد.

او ابتدا خود را بی اطلاع نشان داد اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که او به همراه دوستانش، تاد برت کالوم، ۴۳ ساله، کول ارل تومبلی، ۵۰ ساله و کورا تومبلی با طرح نقشه‌ای برای از دست ندادن بچه‌ها، ورونیکا و دوستش را به قتل رسانده‌اند.

همگی این افراد به جرم دو فقره قتل درجه یک و دو فقره آدم ربایی دستگیر شده‌اند اما هنوز به ارتکاب جنایت اعتراف نکرده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 844700 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند