Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:45:43 GMT

استقبال از بخش هنری در نمایشگاه قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۶۸۸

‍‍‍‍‍‍

یکی از بخش های پر بازدید نمایشگاه قرآن کریم، بخش هنری بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، 5 روز بیشتر به پایان کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باقی نمانده است. یکی از بخش هایی که در 10 روز گذشته با استقبال خوب و چشمگیر بازدیدکنندگان و علاقمندان روبرو شده، بخش هنری این نمایشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بخش هنری نمایشگاه قران بازدید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد