Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@15:45:24 GMT

جدایی دژاگه از تراکتورسازی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۷۲۷

شنیده ها حاکی از آن است که اشکان دژاگه همانند مسعود شجاعی قصد دارد از تیم تراکتورسازی جدا شود اما برای ماندن در این تیم تبریزی شروطی دارد و  در صورت انتخاب جواد نکونام در این تیم باقی می ماند اما آذرنیا این موضوع را تکذیب کرد. 

حسن آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این مطلب ر گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دژاگه با تیم ما قرارداد دارد و تاکنون هم اعلام نکرده است که قصد جدایی دارد و شروط این بازیکن برای ماندن صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره اینکه مسعود شجاعی هم در صفحه اینستاگرامی خود خداحافظی کرده است، گفت: اظهارات شجاعی دو پهلو است. او هم جزء بازیکنانی است که قرارداد دارد و هم اکنون به تعطیلات رفته است و بعد از آن باید درباره اظهاراتش شفاف سازی کند. 

سرپرست تراکتورسازی درباره بازگشت کوین کنستانت به این تیم گفت: طبق برنامه این بازیکن قرار است امروز یا فردا به ایران بیاید تا در تست های پزشکی مرکز ایفمارک شرکت کند. اگر جواب تستش نشان بدهد که مشکلی ندارد از این بازیکن در فصل آینده استفاده می کینم. 


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتورسازی اشکان دژاگه سرپرست تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با احترام به نام نادر دست نشان از وی به عنوان نماز با سوره فوتبال مازندران و قائمشهر یاد کرد و افزود: جای بهترین روزهای سخت تیم نساجی خالی است.

وی درباره بازی با تیم تراکتورسازی تبریز گفت این دو تیم هویت مناطق جغرافیایی خودشان هستند و ما با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم.

وی با اظهار اینکه به عنوان کادر فنی تیم نساجی موظف هستیم که بازی با کیفیتی با ارائه دهیم، ادامه داد: امیدوارم بازی فردا خوب و با کیفیت باشد و اتفاقات به نفع تیم نساجی رقم خورد.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بعد از حضور ساکت الهامی حس خوبی بین هواداران و تیم ایجاد شده است، یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما به هدف خود رسیده‌ایم و از هواداران دعوت می‌کنیم که برای بازی فردا نیز به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند.

صداقت به عنوان اینکه هواداران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند به ما کمک می‌کنند، افزود: با توجه به نفراتی که داریم بر نامه‌ریزی برای خلق موقعیت در بازی انجام می‌شود امیدواریم روز بدشانسی بودن ما و ستاره بودن گلر تیم حریف و هر چیز دیگر پایان رسد.

وی گفت: مهم این است که تمام ارکان و اجزای تیم نساجی با تمام توان و تلاش برای ارتقای کیفیت تلاش کنند و هواداران قول می‌دهیم که هیچ کمی و کاستی نگذاریم و انشالله که بدشانسی‌های پایان رسد.

بازی دو تیم نساجی و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6082155

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز