Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@16:46:24 GMT

درگیری مرگبار ۲ برادر بر سر اختلافات ملکی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۸۱۲

درگیری مرگبار ۲ برادر بر سر اختلافات ملکی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ساعت 20:30 شب گذشته (30 اردیبهشت 98) یک مورد درگیری و چاقوکشی در محله تهران‌نو، خیابان پنجم، فلکه دوم نیروی هوایی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعدت مأموران انتظامی در محل اعلام خبر حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل، با پیکر خونین مردی 41 ساله مواجه شدند که از ناحیه کتف چپ، دو پهلو، ران پای راست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی اولیه نشان داد مضروب توسط برادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و متهم حین فرار از محل حادثه توسط مأموران بازداشت شد.

بلافاصله فرد مضروب نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت (نزدیکترین محل درمانی) منتقل شد که دقایقی بعد از بیمارستان خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

متهم که 39 سال سن دارد، پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات مالی با برادرش بر سر یک ملک عنوان کرد و گفت که حین درگیری از کوره در رفته و چند ضربه چاقو به برادرش زده است.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر و با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل چاقو اختلافات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته وقوع یک مورد گروگان‌گیری به حوزه انتظامی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از گروگان‌گیری دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس هویت گروگان گیر مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مخفیگاه آدم ربا طی ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی عملیات تعقیب و گریز و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ابراز داشت: فرد گروگان گیر دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه حال عمومی گروگان‌ها خوب گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه این افراد آسیبی ندیدند و سالم رها شدند.

وی افزود: متهم در بازجویی انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان این دو جوان اعلام کرد و گفت برای کسب پول نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است.

کد خبر 6064218

دیگر خبرها

  • عکس وضعیت 4 متهم عملیات تروریستی مرگبار مسکو | از کبود تا باد کرده!
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد