Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@03:43:36 GMT

بلندای باغ‌ها در امتداد رودخانه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۸۱۵

بلندای باغ‌ها در امتداد رودخانه

بلوار چمران شیراز در راستای رودخانه فصلی این شهر واقع شده است و با انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان، قلبی تپنده برای گذران وقت در شهر بهارنارنج هاست ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، بلوار شهید چمران شیراز، یکی از شاهراه‌های اصلی شیراز است که امکانات متنوعی را در دل خود جای داده است و شمال غرب شهر را به مرکز متصل می‌کند؛ وجود اماکن تفریحی مانند باغ بلند، بلوار بهشت و جاده سلامت موجب شده این بخش از شهر شیراز، پذیرای شهروندان و مهمانانی باشد که به دنبال جایی برای دورهم جمع شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده سلامت این مجموعه، که دارای خط‌کشی مخصوص دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است، از بلوار چمران آغاز و به طول پنج کیلومتر تا منصورآباد ادامه دارد.

بلوار بهشت محل تجمع شیرازی‌ها برای هر مناسبتی است؛ از یک جمع خانوادگی در آخر هفته گرفته تا رویدادهای مناسبتی مثل برنده شدن یک تیم ورزشی؛ هر اتفاقی که بیفتد، بلوار بهشت و باغ بلند، محل مناسبی برای دورهم جمع شدن مردمان شهر است؛ وجود انواع امکانات رفاهی مثل دکه‌های طبخ غذا، بیمارستان‌هایی که در بلوار چمران قرار دارند، دسترسی به کوه‌های شیراز، راه‌های دسترسی به محله‌های تاریخی شهر مثل قصر دشت و وجود وسایل ورزش همگانی، این بلوار را برای حضور همه اقشار شهر، تبدیل به انتخاب اول کرده است.

مهم نیست در چه فصلی از سال به بلوار چمران شیراز بروید؛ در امتداد مسیر این بلوار، نمادهایی وجود دارند که چهار فصل شیراز را برای شهروندان تداعی می‌کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بلوار چمران شیراز پیاده راه شیراز گردشگری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت