Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@15:37:12 GMT

برپایی نمایشگاه عکس «با روح خدا در ماه خدا»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۸۵۳

برپایی نمایشگاه عکس «با روح خدا در ماه خدا»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه عکس و پوستر سبک زندگی امام خمینی(ره) با عنوان «با روح خدا در ماه خدا» از سوی واحد تربیتی ـ فرهنگی مدرسه علمیّه طیّبات در ماه مبارک رمضان و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

عکس‌ها و پوسترهای این نمایشگاه، دربردارنده وصایا، خاطرات، سخنان و نکته‌های آموزنده از سبک زندگی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با استقبال چشمگیر طلاب مواجه شده است، به‌ویژه نامه آکنده از مهر و محبت رهبر کبیر انقلاب به همسرشان، اینکه یک مرجع تقلید شیعه به شکل بسیار لطیف به همسر خویش ابراز احساسات می‌کند، خود ریشه در سبک زندگی، فرهنگ قرآنی و فرهنگ سنتی پر مهر و محبت ایرانی دارد که خود به خود بسیاری از تبلیغات منفی بیرونی علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تأسی به سبک زندگی بزرگان و استفاده‌های معنوی و تربیتی از ایشان در ماه مبارک رمضان است.

این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) راه‌اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه بازدید کنند.

مریم بشیری 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس روح خدا ماه خدا حوزه ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز