Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پایان مهلت سرپرستی مدیرعامل تامین اجتماعی خبر داد که هنوز این مهلت تمام نشده است. آفتاب‌‌نیوز : محمد شریعتمداری در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد درباره منع فعالیت دوشغله‌ها در وزارت رفاه گفت: پس از تصویب این موضوع در مرجع قانونگذاری، روند حرکت مدیرانی که در دو شغل مشغول بودند برای استعفا از یک شغل شروع شد گفت: عده‌ای خودشان اینکار را انجام دادند، ما نیز فشار مضاعفی را وارد کردیم و در آخرین مرحله ۳۸ چند شغله با اعلام استعفا از کارشان جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق گزارش سازمانهای ذیربط در این حوزه دوشغله دیگری مشغول به کار نیست اما اگر خلاف آن ثابت شود از هر دو شغل عزل می‌شوند.
وزیر رفاه درباره دریافت‌های مازاد بر مصوبات قانونی نیز گفت: افراد متخلف مکلف به بازگرداندن این دریافتی‌ها هستند؛ در صورتی که اینکار را نکنند به مراجع قضائی ارجاع می‌شود تا پولی که از بیت المال رفته را پس بدهند.
شریعتمداری درباره تحقیق و تفحص از شستا و نیز ادغام هولدینگ‌های پتروشیمی صندوق‌ها نیز اظهار کرد: بحث ادغام فعالیت پتروشیمی‌ها یک بحث کلی است و سیاست‌هایی را در این راستا دنبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: سرمایه شستا بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد و ارزیابی می‌شود که ۸۵ درصد آن معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان از مجموعه سرمایه‌های شستا در بورس عرضه شده است و شفاف است.
وزیر رفاه درباره پایان اتمام مهلت سرپرستی مدیرعامل تأمین اجتماعی نیز اینگونه پاسخ داد که هنوز این مهلت تمام نشده است. انتخاب مدیرعامل سازمان باید در هیئت امنا مطرح و توسط مراجع ذی‌ربط به تصویب برسد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد شریعتمداری وزارت رفاه دوشغله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد