Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، آیین تجلیل از حامیان مالی رقابت های لیگ والیبال دسته یک استان با حضور مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان، محمدرضا مهران پور، معاون توسعه امور ورزش و حامیان مالی و رییس هیئت والیبال استان و روسای هیئت های والیبال شهرستان ها در سالن جلسات فنی و حرفه ای برگزار شد.  مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان در این آیین با اشاره به اینکه استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی، اسپانسرینگ و حامیان مالی یک روند مدارا و منطق است، خاطرنشان کرد : تجربه نشان داده است که کسانی که وارد عرصه حمایت مالی می شوند گاهی اسیر احساسات شده و این حضور بر پایه یک روند منطقی و تعریف شده نیست و کسانی که دریافت کننده این خدمات هستند متاسفانه روند انصاف را رعایت نکرده و این باعث برون رفت شرکت ها و کارخانجات بعد از مدت زمان کوتاه حضور در عرصه ورزش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست با بیان اینکه کسانی که تنها سهم کوچکی در حمایت از ورزش دارند به عنوان حامی مالی شناخته می شوند، افزود: باید به نحو شایسته و بایسته از این حامیان مالی قدردانی شود. وی گفت: در ساختار تشکیلاتی هیئت ها کمیته حامیان مالی پیش بینی شده است که این حامیان باید از طرف هیئت ها در این کمیته ها عضو شوند. وی یادآور شد: حتی قبول هزینه ایاب و ذهاب یک اعازم، حمایت محسوب می شود،نباید نگاه صرفا ابزاری و مادی کلان به حامیان مالی شود و پیامدهای حضور آن ها باید برای افرادی که این قابلیت را دارند، تعریف شود. مدیرکل ورزش و جوانان تنها راه حل توسعه ورزش را حضور در لیگ دانست و با بیان اینکه لیگ، محلی برای افزایش قابلیت فنی ورزشکاران، داوران ، مربیان و ورزشکاران می باشد، خاطرنشان کرد: امسال سال حضور در لیگ های مختلف می باشد و باید کلیه شهرستان ها برای حضور موفق در لیگ به تقویت دانش فنی ورزشکاران ، مربیان و داوران بپردازند. سرپرست افزود: ظرفیت های بالقوه خوبی در استان وجود دارد که اگر خوب شناسایی شوند، نتایج قابل قبولی برای ورزش استان خواهد داشت. وی خبر از پیگیری جهت دریافت مجوز حضور تیم استان در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور با هماهنگی استانداری برای امسال داد. در ابتدای این جلسه حامیان مالی و روسای هیئت های والیبال شهرستان ها به بیان مسایل و مشکلاتی از قبیل استخدام و حمایت از والیبالیست ها، استعدادیابی ، استفاده حداکثری از بازیکنان بومی در مسابقات لیگ، توجه به ورزش شهرستان ها، رسیدگی به رده های سنی نوجوانان و جوانان و اختصاص فضای ورزشی مناسب برای والیبال پرداختند. در پایان از حامیان مالی مسابقات لیگ دسته یک استان و روسای هیئت های والیبال شهرستان ها با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی رقابت های لیگ مدیرکل ورزش و جوانان معاون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا درباره راهکارهای افزایش همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 16 فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

سید میلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.

در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفت وگو شد.

برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این نشست یک ساعته بود.

تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با 9 بار حضور در بازی‌های المپیک، 16 حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و  22 بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود.

کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، 2 نقره و 2 برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه 15 قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • خبر رسمی باشگاه تراکتور: جدایی خمز بدون هیچ ضرر و زیان مالی
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد