Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:02:10 GMT

تغییر حکم زندان ۱۰۰ بازداشتی در نیکاراگوئه به حبس خانگی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۰۳۶

تغییر حکم زندان ۱۰۰ بازداشتی در نیکاراگوئه به حبس خانگی

دولت نیکاراگوئه حکم زندان ۱۰۰ نفر از بازداشت شدگان در اعتراضات را به حبس خانگی تغییر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت دانیل اورتگا رئیس جمهوری نیکاراگوئه اعلام کرد: تمامی ۱۰۰ نفری که حبس خانگی می‌شوند متهم به اقدام علیه امنیت و صلح عمومی بوده‌اند.

حکم "اقدام علیه امنیت و صلح عمومی" معمولاً برای شرکت کنندگان در اعتراضات ضد دولتی که در سال گذشته میلادی آغاز شده بود، اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چهره‌های اپوزیسیون هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. در میان این افراد، رهبران جنبش اعتراضات حضور ندارند.

این خبر یک ساعت پس از آن منتشر شد که اپوزیسیون اعلام کرد که از مذاکرات با دولت اورتگا برای فشار آوردن در جهت آزادی معترضان بازداشتی خارج می‌شود.

خوزه پالز یکی از اعضای اپوزیسیون که در مذاکرات با نمایندگان دولت حضور داشت، اعلام کرد: این آزادی‌ها یک اقدام مثبت بوده اما کافی نیستند.

وی ادامه داد: برای از سر گیری مذاکرات باید تمامی معترضان بازداشت شده آزاد شوند و این تضمین داده شود که آنها از هر گونه اتهام مبرا می‌شوند.

از اوایل ماه آوریل سال گذشته میلادی، گروه‌های مخالف در اعتراض به دولت نیکاراگوئه به خیابان‌ها رفتند و همواره با زور و خشونت نیروهای امنیتی روبرو شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیکاراگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپهر خلجی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

کد خبر 745420

دیگر خبرها

  • لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • هشدار مهم سپاه: احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی