Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، ‌جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه شهرستان خلخال، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در جلسه هم‌اندیشی طرح شهید بهنام محمدی شهرستان خلخال و کوثر که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و امام جمعه خلخال و مربیان این طرح در مدرسه شهید دهقانی خلخال برگزار شد، اظهار کرد: پشتوانه اجرای طرح شهید بهنام محمدی تأکیدات رهبر معظم انقلاب در تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: اگر آن روز(روزهای دفاع مقدس) جوانان این خاک و بوم برای دفاع از خرمشهر در عرصه حاضر شدند اکنون نیز وظیفه جوانان نسل امروز تلاش در سنگر علم و دانش با محوریت مسجد است.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال تصریح کرد: مدرسه، خانواده و مسجد سه ارکانی هستند که در کنار هم می‌توانند سازنده عمل کرده و در تربیت نسلی سالم در جهت تحقق جوانان مومن و انقلابی و پای کار مؤثر باشند.

عطایی گام دوم انقلاب از منظر مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه دانست و گفت: بصیرت، وجدان‌کاری، علم‌آموزی، دین‌مداری، ولایت‌مداری می‌تواند در ادامه طرح شهید بهنام محمدی در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی مربیان این طرح را هدایت کند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: صفات برجسته این امام خود یک راه هدایت‌گر برای جوانانی است که امروز در خط انقلاب برای دفاع از وطن حضور دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به نقش مهم مربیان در طرح شهید بهنام محمدی و رسالت خطیر آموزش و پرورش در مدارس و اینکه باید در کنار خانواده نقش خود را به شایستگی در تربیت نوجوانان و جوانان به کار گیرند گفت: خانواده‌ها باید با تربیت سالم و مدارس با تربیت علمی و معنوی و مساجد نیز در ادامه با برنامه‌های معنوی شایسته نوجوانان و جوانان ارزشی و انقلابی تربیت نمایند.

یادآور می‌شود، طرح شهید بهنام محمدی در سطح استان با همکاری آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج در حال انجام است و سه ضلع مسجد، مدرسه و خانواده در کنار هم در امر تربیت نوجوانان و جوانان در مدارس خواهند کوشید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل قرآن جوانان نسل امروز علم و دانش مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال