Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:46:48 GMT

سه کارگاه جدید در فنی و حرفه ای چرداول راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۰۵۴

سه کارگاه جدید در فنی و حرفه ای چرداول راه اندازی می شود

ایلام- ایرنا- مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول گفت: سه کارگاه آموزشی جدید در 15 رشته در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

شهریار مرشدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه ها شامل تاسیسات، برق و اتومکانیک و در رشته هایی همچون برق خودرو، تعمیر خودرو بنزینی، برق ساختمان، صنعتی ، پی ال سی، نصب دوربین مدار بسته، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، جوشگاری آرگن و برق، تعمیر پکیج و آبگرمکن دیواری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افتتاح کارگاه آشپزی ویژه بانوان در روزهای آینده خبر داد و افزود: پوشش نیازهای آموزشی و فنی و حرفه ای دانش آموزان هنرستان های کار و دانش در اولویت این مرکز است و در صدد راه اندازی رشته های متنوعی با توجه به نیاز بازار کار هستیم.
مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول یادآور شد: پارسال یک هزار و 800 نفر در قالب 54 حرفه آموزشی در 18 مرکز آموزشی این شهرستان دوره های فراگیر فنی و مهارت را فرا گرفته اند.
مرشدی تاکید کرد: این تعداد افراد آموزش دیده به ترتیب 240 هزار نفر ساعت در مراکز دولتی و 180 هزار نفر ساعت در مراکز خصوصی دوره های آموزشی را گذرانده اند.
وی دوره های آموزشی را شامل صنایع دستی، صنایع پوشاک، فنآوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، تاسیسات و کشاورزی عنوان کرد.
مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول اضافه کرد: مرحله دوم ساختمان مرکز فنی و حرفه ای چرداول به عنوان مرکز خواهران همزمان با هفته مهارت به بهره برداری می رسد.
مرشدی تاکید کرد: همچنین تعدادی از دستگاه های مهارت آموزی شامل دستگاه تنطیم موتور کاربرات، سیستم تعلیق و فرمان اتومبیل، جک چهار ستونی، دستگاه نقطه جوش، دستگاه شارژ باتری، سیستم ترمز و تمیز کننده شمع از مرکز شهر ایوان به چرداول انتقال داده می شود.
شهرستان 70 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي فني و حرفه اي چرداول كارگاه آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی