Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به علت کاهش میزان تقاضای دل و جگر در بازار،  میزان کشتار پایین آمده است.

بیشتر بخوانید: تهرانی‌ها روزی ۵ تن دل و جگر مصرف می‌کنند/ فعالیت ۲۰ کشتارگاه در تهران 

شیرازی  قیمت هرکیلو جگر گوسفندی را بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان و هر کیلو جگر گوساله را ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر سیخ جگر، دل و قلوه گوسفندی ۳ هزار و ۵۰۰ تا  ۴ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه، یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دل، جگر و قلوه در تهران مشغول به فعالیتند.

وی درپاسخ به این پرسش که بازار دل و جگر نسبت به سال گذشته تغییری داشته یا خیر تصریح کرد: بطور قطع وضع بازار تغییر کرده چرا که به علت گرانی میزان تقاضا در بازار کاسته شده و خرید مردم به نسبت سال گذشته کمتر شده است.

شیرازی با تاکید بر فعالیت جگرکی سیار در سطح شهر تهران گفت: جگرکی‌های سیار که از امکانات کمی برخوردار هستند مجوزی از اتحادیه و اتاق اصناف ندارند و در کنار آن اداره بهداشت نظارتی بر فعالیت آن‌ها ندارند فعالیت آن‌ها بر واحد‌های مجاز تأثیر گذاشته است.

وی در پایان گفت: در تلاشیم که این بازار را به یک ثبات نسبی برسانیم.

انتهای پیام/

جگر گوسفندی کیلویی بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳