Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@21:26:17 GMT

شاگرد برانکو، سرمربی استقلال شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۲۵۸

شاگرد برانکو، سرمربی استقلال شد!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه استقلال پس از اخراج وینفرید شفر رسما اعلام کرد سرمربی فصل بعد تیم قطعا گزینه خارجی خواهد بود و حضور امیر قلعه نویی یا فرهاد مجیدی حقیقت ندارد. مطابق آخرین اخبار گزینه نهایی هدایت آبی‌ها مشخص شد.

 

مذاکرات استقلال با یک گزینه اسپانیایی و ایتالیایی به نتیجه نرسید تا آبی‌ها باب مذاکره با زوران مامیچ یوگوسلاو را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد نزدیک با هیئت مدیره استقلال در آخرین اخبار اعلام کردند طرفین در تمام بند‌ها به توافق نهایی رسیدند و باید انتظار داشت در روزهای آتی مامیچ رسما هدایت استقلال تهران را بر عهده بگیرد.

 

مامیچ که در جام جهانی 1998 شاگرد برانکو ایوانکوویچ ( برانکو دستیار بلاژویچ در جام جهانی فرانسه بود) بود، سابقه هدایت دیناموزاگرب، الهلال و العین امارات را در کارنامه دارد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرمربی استقلال برانکو استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی مدیران بایرن مونیخ برای انتخاب بهترین جانشین برای توماس توخل که قرار است در پایان فصل جاری از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شود همچنان ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت این تیم را انتخاب کرده‌اند.

در روزهای اخیر نام مربیان بزرگی از زین الدین زیدان گرفته تا روبرتو دی زربی در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است اما حالا اسکای اسپرت آلمان خبر داده است که رانگنیک زینه اصلی مدیران بایرن برای فصل آینده و جانشینی توخل به حساب می‌آید.

این مربی آلمانی که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد پیش از این سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد را داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و حالا گفته می‌شود که او هم آماده است تا هدایت بایرن را بر عهده بگیرد و مذاکرات خوبی با این باشگاه داشته است.

قرارداد او با فدراسیون فوتبال اتریش تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد و این به این معناست که باشگاه بایرن باید جریمه‌ای را به آنها پرداخت کند اما هیچ تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه خواهد داشت. بایرن قصد دارد یک جلسه دیگه با حضور مدیرانش در این هفته برگزار کند تا بتواند تصمیم نهایی در این زمینه را بگیرد.

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم