Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:45:02 GMT

درخشش دانشگر در جدال حیثیتی بن زاید (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۳۲۴

مدافع وسط استقلال یکی از بهترین بازیکنان تیمش در جدال حیثیتی برابر العین بود.

به گزارش ورزش سه، بازی شب گذشته استقلال برابر العین یک بازی تشریفاتی بود اما پیروزی در آن از این جهت برای آبی‌ها بسیار اهمیت داشت که این تیم بعد از شکست ۶ بر یک برابر العین در سال ۲۰۱۷ هرگز نتوانسته بود این تیم را شکست بدهد و به نوعی از حریف خود انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال استقلال شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک العین را شکست بدهد تا به نوعی از حریف خود انتقام بگیرد که در این بین محمد دانشگر یکی از بهترین بازیکنان زمین در این بازی حیثیتی بود.

 

دانشگر گل اول تیمش را با ضربه سر زد و در کل بازی هم نمایش بسیار موفقی در خط دفاع داشت تا یکی از ستاره‌های تیمش در استادیوم بن زاید باشد.

 

استقلال با دو گل دانشگر و مرتضی تبریزی و در شرایطی که در ابتدای بازی از العین عقب افتاده بود موفق شد این تیم را شکست بدهد تا بعد از دو سال از حریف خود انتقام بگیرد و خاطره شکست تلخ در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان را از ذهن ها پاک کند.

 

بعد از شکست ۶ بر صفر استقلال برابر العین آبی‌ها ۳ بار با این تیم بازی کردند که هر سه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در بازی چهارم شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند این تیم را در استادیوم بن زاید شکست بدهند تا به نوعی جبران شکسته دو فصل پیش را کرده باشند.

 

عکس: امیر رفیعا

 

 

 

محمد دانشگر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز