Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:25:48 GMT

دستور ویژه برای جمع کردن پرونده سکه ثامن صادر شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۳۸۶

دستور ویژه برای جمع کردن پرونده سکه ثامن صادر شده است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستور ویژه صادر شده تا پرونده سکه ثامن و طلای شادی سریعاً جمع و جور شود و مالی که شناسایی شده در اسرع وقت بین مالباختگان توزیع شود.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن و طلای شادی اظهار کرد: در پرونده طلای شادی ۳۸۰۰ شاکی و در پرونده سکه ثامن ۳۰۱۰ شاکی داریم که اگر نهادهای متولی این حوزه‌ها چشمشان باز بود و وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دادند با این مشکل روبرو نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در هر دو پرونده اموالی که از متهمین شناسایی شده کفاف بدهی آنها را نمی‌کند و دستور اخیری که در این مورد صادر شده این است که این پرونده‌ها سریعاً جمع و جور شود و این میزان مالی که شناسایی شده در اسرع وقت بین مالباختگان توزیع شود.


سخنگوی قوه قضائیه گفت: به موازات این اقدامات تلاش می‌کنیم که اگر اموال دیگری هم باشد از متهمان شناسایی کنیم و مرتکبین به صددرصد مجازات قانونی خود و استرداد اموال برسند.
وی گفت: دستور ویژه صادر شده تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوي قوه قضاييه طلا و سکه ثامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد