Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام های اعطایی صندوق نیز گفت: همانطور که وعده داده بودیم برای وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است و تا عیدسعید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال ۹۷ عقد کرده‌اند تعلق و به حسابشان واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت ماه حقوق بازنشستگان کشوری بر اساس احکام جدید پرداخت شد گفت: معوقات فروردین ماه را نیز همراه با حقوق اردیبهشت واریز کردیم.

وی افزود: حقوق بازنشستگان با توجه به همسان سازی نیز افزایش یافت که علاوه بر ۴۴۰ هزار تومان افزایش سنواتی بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره شفاف سازی در صندوق و برکناری یکی از مدیران هولدینگ های زیرمجموعه صندوق با حقوق بیش از ۳۰ میلیون تومان گفت: شفاف سازی را در پنج گام تعریف کرده بودیم که گام اول را برداشته ایم و هفته های آتی چهار گام دیگر را برمی‌داریم و به مردم اعلام می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد مدیر دیگر در صندوق حقوق‌های بسیار بالا دارند؟ اظهار کرد: در صندوق متاسفانه به این شکل بوده است البته شاید حقوق‌های این چنینی دربرابر پروژه‌های بر زمین مانده عدد بسیار کمتری باشد. آنچه در گام دوم برای ما اهمیت دارد عملکرد و بازدهی مدیران است. به طور طبیعی ممکن است فشارهایی وارد شود، منافعی وجود دارد که به خطر می افتد. اما پای کار هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

منبع/ایسنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج بازنشستگی درآمد زمین عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۶:۵۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی خودرو ایسوزو گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور افزود: در این حادثه خودرو ایسوزو به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج و با گاردیل برخورد و سپس واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده در زیر کابین خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

عیدی پور گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدومیت و قطع عضو راننده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است