Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@20:59:14 GMT

ترابی: پیشنهاد خارجی برسد به آن فکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۴۲۵

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی درباره شرایط خود و نگرانی‌های هواداران، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما هدف مشخصی داریم. ما اعضای تیم و باشگاه و هواداران به دنبال پیروزی در دو بازی بعد و دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم. طبیعی است که هیچ چیز دیگری فکر ما را از این موضوع منحرف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارداد من با پرسپولیس برای دو فصل و نیم بود که دو فصل دیگر آن باقی مانده است. از حضور در پرسپولیس راضی هستم. از یک طرف در تیمی حضور دارم که از بچگی آن را دوست داشتم و از سوی دیگر در تیم قهرمان و پرطرفدارترین تیم ایران بازی می‌کنم. البته آرزوی هر بازیکنی است که بتواند روزی در سطح اول اروپا بازی کند. قطعا در صورتی که یک پیشنهاد سطح اولی از اروپا به من ارائه شود، باعث افتخار است و برای باشگاه و هواداران هم یک اتفاق خوب به حساب می‌آید، اما از سوی دیگر من با پرسپولیس قرارداد دارم. قطعا اگر روزی چنین پیشنهادی را دریافت کنم با برانکو ایوانکوویچ و باشگاه مشورت خواهم کرد.

ترابی خاطرنشان کرد: باز تاکید می‌کنم، من در حال حاضر به پرسپولیس فکر می‌کنم و از بازی کردن در این تیم لذت می‌برم و می‌خواهیم پس از سال‌ها، دوباره لیگ برتر و جام حذفی را با هم بگیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، این هفته‌ها هواداران فوتبال در ایران عادت کرده‌اند ظهرهای شنبه یا یکشنبه منتظر شنیدن خبر گلزنی شهاب زاهدی در ژاپن باشند.

باورکردنی نیست، اما زاهدی طوری کارش را در جی‌لیگ توفانی شروع کرده که انگار هزار سال خودش را برای بازی در این مسابقات آماده کرده بود. او که برای آویسپا فوکوکا توپ می‌زند، از زمان حضورش در این تیم به مصاف همه بزرگان فوتبال ژاپن رفته و دروازه آنها را تهدید کرده است.

زاهدی این هفته هم در جریان تساوی با جوبیلو ایواتا هر دو گل تیمش را زد تا آمارش در جی‌لیگ را به ۵‌گل و یک پاس‌گل در ۶‌بازی برساند. آیا واقعا این همان فورواردی است که با فرصت‌سوزی‌هایش کفر هواداران پرسپولیس را بالا می‌آورد؟ آیا فقط فشار روانی ناشی از توقعات بالا این کار را با او کرده بود؟

کد خبر 845924 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟