Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان که تصمیم داشت از فصل نوزدهم حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال داشته باشد از اواسط لیگ هجدهم شروع به اجرایی کردن برنامه‌هایش کردد و افتتاح ورزشگاه اختصاصی مجهز این باشگاه و همچنین استخدام سرمربی نام آشنایی مثل قطبی برای نیمکت خود از عزم جدی در این راه خبر داد ولی حالا با پایان لیگ هجدهم به نظر می‌رسد برنامه‌ها آنطور که باید و شاید پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی که چندی پیش بدون توافق نهایی با مسئولان فولاد به هلند سفر کرده بود، برنامه‌هایش را تحویل داده بود و منتظر خبر آنها ماند ولی عدم اطلاع از سوی فولادی‌ها نشان از نبود انگیزه ادامه همکاری دارد و به نظر می‌رسد حضور افشین قطبی در فولاد برای فصل نوزدهم منتفی شده است.

باشگاه فولاد خوزستان به زودی خبر پایان همکاری با قطبی را اعلام خواهد کرد مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات جدیدی در این باشگاه رخ دهد و مواضع و برنامه‌هایشان تغییر کند.

لازم به ذکر است که قرارداد قطبی با فولاد مثل مربیان خارجی بسته شده بود و دستمزد او به دلار و به حسابی خارج از ایران واریز می‌شد و با توجه به مشکلات ارزی کشور و تاکید فدراسیون بر استفاده از نیروهای داخلی به نظر می‌رسد ادامه همکاری با افشین قطبی هم به بن بست خورده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افشین قطبی فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمز از تراکتور جدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

این در حالی است، که خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و امروز پس از جلسه نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد.

گفتنی است، جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده است.

تیم فوتبال تراکتور با ۴۰ امتیاز موقتاً در رده سوم جدول لیگ برتر جای گرفته است.

کد خبر 6079050

دیگر خبرها

  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد