Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@19:53:18 GMT

مرحله جدید بحران سیاسی در اتریش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۴۵۳

مرحله جدید بحران سیاسی در اتریش

بحران سیاسی اتریش که با استعفای معاون صدراعظم آغاز شده ، با احتمال برکناری صدر اعظم و سقوط دولت ائتلافی وارد مرحله جدیدی شده است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بحران سیاسی در اتریش پس از انتشار یک فایل ویدیویی از مذاکره "هاینتس کریستیان اشتراخه" رهبر حزب آزادی با یک خانم روس به وجود آمد .   در این ویدیو ، اشتراخه ، در حال چانه‌زنی بر سر اعطای قراردادهای دولتی ، در ازای کسب حمایت سیاسی مشاهده می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال انتشار این ویدئوی جنجالی ، دیشب ، همه وزرای عضو حزب آزادی ، از دولت ائتلافی کناره گیری کردند.  در این حال "سباستین کورتس " صدر اعظم اتریش با کسب حمایت "الکساندر فن در بلن" Alexander Van der bellen )  رئیس جمهور اعلام کرده : انتخابات زودهنگام پارلمانی  شهریور برگزار می شود اما برخی خبرها حاکیست گروهی از نمایندگان درصدد استیضاح کورتس هستند . حزب آزادی اتریش را افسرانی از واحد 'اس اس' هیتلر پایه گذاری کرده اند . این حزب در 36 سال گذشته چهار بار در دولت حضور داشته اما هربار دولت با یک رسوایی سقوط کرده است .

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اتریش بحران استعفا دولت ائتلافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت