Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:09:33 GMT

بازگشت دلار به کانال 13هزار تومان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۴۶۷

قیمت ارز از دیروز تاکنون روند کاهشی به خود گرفت و دلار بار دیگر به کانال ۱۳ هزار تومان بازگشت. ناطقان: بانک‌ها امروز (۳۱ اردیبهشت) قیمت ارز را نسبت به روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش دادند و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۳۵۳ تومان می‌خرند، این در حالی است که قیمت خرید دلار در بانک‌ها در روز گذشته ۱۴ هزار و ۷۰ تومان اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین قیمت خرید یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شد و به زیر ۱۵ هزار تومان سقوط کرد؛ به طوریکه شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۹۰۷ تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۹۹۷ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۶۵۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۶ هزار تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

اما قیمت دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی از عصر روز گذشته روند کاهشی به خود گرفت و با کاهش قابل توجهی همراه شد، به طوریکه قیمت دلار در روز گذشته در این صرافی‌ها در ابتدا ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان بود و تا پایان روز به ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و امروز نیز قیمت فروش دلار ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند. منبع: ایرنا برچسب ها: دلار ، بازار ، بانک ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دلار بازار بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسبی با ترس و لرز/ چرا کاسبان در هر معامله بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران ؛ فرزانه احمدی _ ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یک فعال اقتصادی  چکی که قبل از عید از مشتری گرفته را نشان می‌دهد و رقم آن را به دلار با نرخ فعلی مقایسه می‌کند. در این مقایسه او 117 دلار ضرر کرده است.

گزارش را اینجا ببینید

وضعیت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی همین است. کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن نرخ ارز باعث شده است که بسیاری از کاسبان نتوانند به میزان قبل سود کنند. آنها در نهایت مجبورند قیمت کالا وو خدمات را افزایش بدهند. این در حالی است که رییس کل بانک مرکزی چند روز پیش گفته بود کاری به قیمت ارز آزاد نداریم و با قیمت ارز دولتی مایحتاج مردم را تامین می‌کنیم. این حرف او با انتقاد کارشناسان و نمایندگان مجلس روبه رو شد. 

این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • کاسبی با ترس و لرز/ چرا کاسبان در هر معامله بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند (فیلم)
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد