Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@20:03:35 GMT

نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۶۰۴

ساعت24 -دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند و ریاض می‌خواهد سنگینی هزینه معامله قرن را متوجه بحرین کند.

حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «کوشنر داماد صهیونیست ترامپ از رونمایی طرح معامله قرن در بحرین خبر داده است»

وی در ادامه توئیت خود نوشت: «نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند و ریاض می‌خواهد سنگینی هزینه معامله قرن را متوجه بحرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل خلیفه در ادامه سیاست جنایت علیه مردم خود، در حال خیانت به ملت فلسطین اند.»

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ان بی سی، برخی از مقامات ارشد آمریکایی از واکنش عجولانه اسرائیل به پاسخ موشکی ایران اظهار نگرانی می‌کنند و از این مساله می‌ترسند که با تشدید تنش‌ها، پای آمریکا نیز به این جنگ کشیده شود.

به گفته سه نفر از مشاوران ارشد کاخ سفید، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هرچند پیامی آهنین در حمایت از اسرائیل صادر کرده است ولی در جلسات خصوصی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به گسترش تنش‌ها ابراز نگرانی کرده است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا در گفت‌وگو با ان بی سی از تماس بایدن با نتانیاهو خبر داد و گفت که بایدن از نتانیاهو خواسته واکنشی به پاسخ موشکی ایران نشان ندهد چون آمریکا در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

به گفته کارشناسان سیاسی و نظامی حملات موشکی ایران هرچند خسارات نسبتاً محدودی داشت، ولی قدرت بازدارندگی شدیدی در تاریخ منطقه به وجود آورد.

چند ساعت بعد از این حملات سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، بیانیه ای صادر کرد و گفت: عملیات به پایان رسیده است و ما تمایلی به ادامه آن نداریم.

یک مقام اسرائیلی در دفتر نتانیاهو گفته است که اسرائیل قصد دارد با همه شرکای خود مشورت کند، ولی تصمیم نهایی را خودش می‌گیرد.

مقام ارشد کاخ سفید در ادامه صحبت‌هایش گفت که فکر نمی‌کند اسرائیلی‌ها استراتژی خاصی برای پاسخ به ایران داشته باشند. اسرائیلی‌ها همیشه بهترین تصمیم‌های استراتژیک را نمی‌گیرند.

دیگر خبرها

  • هزینه اسرائیلی‌ها برای مقابله با حمله پهپادی-موشکی سپاه | فیلم
  • اسرائیل مانند قطاری است که از ریل خارج شده / نتانیاهو در نابود کردن اسرائیل همتا ندارد
  • آمریکا در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند
  • فیلم| تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • ترس آمریکا از همکاری با اسرائیل در واکنش به ایران
  • آمریکا: در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کنیم
  • بایدن درباره جنگ علیه ایران با نتانیاهو اتمام حجت کرده است
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو (فیلم)
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو + فیلم
  • (ویدئو) تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو