Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@18:08:03 GMT

ساخت ۲۰۰ باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۶۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

علی قراباغی، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان با اشاره به احداث منازل مسکونی مددجویان بهزیستی توسط بسیج سازندگی افزود: ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که در حادثه سیل اخیر تخریب شد توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در استان ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی تخریب شده و آسیب دیده است، افزود: ۴۰ درصد از این تعداد یعنی ۲۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی سپاه احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان گفت: برای احداث واحد‌های مسکونی تخریب شده به ازای هر واحد ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط دولت، ۱۰ تومان کمک بلاعوض توسط بهزیستی و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل اجرای طرح ملی جهاد همبستگی با محوریت مساجد توسط بسیج تامین می‌شود تا این واحد‌ها احداث و تحویل مددجویان شود.

قراباغی با بیان اینکه احداث این واحد‌ها در پروسه زمانی ۶ ماهه انجام می‌شود، عنوان کرد: اگر احداث این واحد‌ها از ابتدای خردادماه آغاز شود تا پایان آبان ماه عملیات احداث به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تعمیر، مرمت و بازسازی جزئی منازل مسکونی کمتر آسیب دیده توسط خود افراد انجام می‌شود، بیان کرد: بسیج سازندگی صرفا واحد‌هایی که به کلی تخریب شده‌اند و یا نیاز به تخریب دارند را تخریب و نوسازی می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان اظهار داشت: واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی که مقرر شده است توسط بسیج سازندگی احداث شوند در تمامی شهرستان‌ها پراکنده است، اما بیشترین تعداد احداث منازل مسکونی مددجویان مربوط به شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان است.

قراباغی تأکید کرد: با توجه به شواهد و صحبت‌های مسئولان بهزیستی بالای ۹۰ درصد واحد‌های مسکونی که مقرر شده احداث شوند روستایی است.

وی افزود: با آماده شدن تسهیلات و فراهم شدن شرایط برنامه‌ریزی ما این است که از اوایل خردادماه عملیات اجرایی احداث واحد‌های مسکونی آغاز شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی

 به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این واحد‌های مسکونی براساس تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی، سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش ساخته شد.

حمید باسره افزود: زیربنای هر یک از واحد‌های مسکونی ۵۰ متر مربع، و در همه شهرستان‌های استان پراکنده است.

وی بیان داشت: برای ساخت این واحد‌های مددجویی ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی