Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا متین پور، در حاشیه مراسم ارسال محموله کمک خیر کارآفرین اصفهانی به مناطق سیل‌زده بابیان اینکه مردم نیکوکار استان برای حمایت از هم‌وطنان آسیب‌دیده خود سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: محموله ارسالی امروز تماماً کالای خواب باکیفیت و از محصولات تولیدی کارخانه این کارآفرین اصفهانی، به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان بود و با همکاری این نهاد به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین پور تأکید کرد: در کارخانه تولیدکننده این اقلام اکثر نیروهای به کار گرفته‌شده از مددجویان کمیته امداد هستند که باهمت والای این خیر نیک‌سرشت در زمینه‌های تولید کالای خواب، تزئینات داخلی ساختمان، فرش و صنایع‌دستی مشغول فعالیت هستند.

وی ترویج رویکرد کارآفرینانه در میان فعالان عرصه خیر و احسان را از برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: توانمندی واقعی و پایدار نیازمندان تنها از این مسیر و با رونق گرفتن کار، تولید و اشتغال محقق می‌شود و ما در کمیته امداد اصفهان در سال ۹۷ بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت کردیم و با ارائه بسته‌های تشویقی کارفرمایان را برای به‌کارگیری مددجویان ترغیب کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مجدد به حماسه‌آفرینی مردم نیکوکار اصفهان برای کمک به هم‌میهنان سیل‌زده خود، یادآور شد: ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رقمی است که مردم استان به‌صورت نقد و کالا برای ارسال به مناطق سیل‌زده در اختیار این نهاد قراردادند و همه کمک‌ها با دقت و امانت‌داری برای توزیع در میان هم‌وطنان آسیب‌دیده به مناطق سیل‌زده ارسال شد که گزارش نحوه جمع‌آوری، ارسال و توزیع اقلام اهدایی به شکل مرتب و به‌ دفعات توسط رسانه‌های عمومی استان اصفهان پوشش داده شد.

متین پور با اشاره به حضور در ماه پر خیروبرکت رمضان، گفت: امسال به علت مشکلات اقتصادی در جامعه که بیش از هر کس گریبان اقشار کم‌درآمد و مددجویان کمیته امداد را می‌گیرد بیش از هر زمان دیگری به مشارکت مردم فهیم استان نیاز داریم و این عزیزان می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، مراجعه به تارنمای Isfahan.emdad.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پوشش سیل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی