Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:24:43 GMT

قیمت CNG از فردا گران می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۷۴۴

قیمت CNG از فردا گران می شود

از آنجایی که فروش گاز CNG‌ در جایگا‌ه‌های سوخت بر اساس واحد کیلوگرم انجام می شود، با تبدیل واحدها و بر مبنای مصوبه هیئت وزیران، قیمت فروش هر کیلوگرم سوخت CNG که هم‌اکنون ۶۰۰۰ ریال است، از ساعت ۲۴ امشب به ۶۵۶۸ ریال افزایش می یابد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، هیئت وزیران در جلسه دوازدهم اسفندماه افزایش قیمت CNG از 414 تومان در مترمکعب به 453.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 تومان در مترمکعب را مصوب کرده بود و این مصوبه در تاریخ بیست‌وپنجم اسفندماه به وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد و سازمان برنامه بودجه کشور ابلاغ شد.

همچنین آیین‌نامه اجرایی این مصوبه در روزهای ابتدایی سال جاری تدوین شده و فروردین ماه، جهت اجرا در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس از ساعت 24 امشب (شروع اول خرداد 98) قیمت فروش هر مترمکعب سوخت CNG از 414 تومان به 453.2 تومان افزایش می یابد.

از آنجایی که فروش گاز CNG‌ در جایگا‌ه‌های سوخت بر اساس واحد کیلوگرم انجام می شود، با تبدیل واحدها و بر مبنای مصوبه هیئت وزیران، قیمت فروش هر کیلوگرم سوخت CNG که هم‌اکنون 6000 ریال است، از ساعت 24 امشب به 6568 ریال افزایش می یابد.

طبق مصوبه هیئت وزیران، منابع حاصل از این افزایش قیمت، به عنوان منابع مالی شرکت ملی گاز ایران محسوب شده و در راستای ساماندهی و تأمین ایمنی تردد خودروهای دوگانه‌سوز، هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه CNG و ایجاد بستر لازم جهت اتصال سامانه هوشمند جایگاه های سوخت به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران و سامانه اطلاعات خودروهای گازسوز، هزینه خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت CNG سوخت صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، «هر ۵ دقیقه یک بار، یک پیامک دیگر در مورد افزایش قیمت‌ها داریم. همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود. طبقه متوسط در حال فروپاشی‌ست؛ آنها برای خرید از سوپرمارکت وام می‌گیرند و کابینه کنونی توجه نمی‌کند. او (نتانیاهو) توجه نمی‌کند.» اینها نوشته‌های نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون پارلمان این رژیم، یائیر لاپید، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) است.

روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم از روند افزایش قیمت‌ها طی یک هفته اخیر و پیش‌بینی تحلیلگران از تورم بالاتر خبر داده است.

این روزنامه نوشته است، « پس از اینکه اعلام شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه مارس یک اتفاق غیرمنتظره منفی بود و نگرانی از افزایش مجدد تورم را افزایش داد، انتظار می‌رود که سناریوی هراس و وحشت اقتصادی در اسرائیل تحقق یابد.»

بخش خدمات کار رژیم صهیونیستی هم امروز گزارش داد، از زمان درگیری با حماس و حزب‌الله بیکاری در شهرک‌های این رژیم افزایش یافته است.

تعداد جویندگان کار در شهرک‌های تخلیه شده در ماه مارس ۳.۳ برابر تعداد این افراد در مارس گذشته بوده است.

افرادی که به دنبال کار هستند در سایر شهرک‌های این رژیم نیز در ماه مارس ۱.۴ برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

موسسه رتبه‌بندی «اس‌ اند پی گلوبال» هم چند روز پیش رتبه اعتباری بلندمدت اسرائیل را به علت تشدید تنش با ایران کاهش داد که دومین موسسه آمریکایی‌ست که اخیر این اقدام را انجام داده است.

موسسه مودیز هم در ماه فوریه به علت «درگیری مداوم با حماس» کاهش داد که نخستین کاهش رتبه اعتباری این رژیم محسوب می‌شود.

کد خبر 846163 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه گرانی

دیگر خبرها

  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • گران شدن کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز