Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@12:38:11 GMT

سانحه برای جت روسی در مهرآباد!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۷۸۳

سازمان هواپیمایی کشوری از بروز سانحه برای یک فروند هواپیمای روسی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و اعلام کرد:‌این هواپیما در زمان فرود از باند فرودگاه خارج شده است. ناطقان: رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره اظهار کرد: ساعت ۳:۰۷ دقیقه بامداد امروز سه شنبه یک فروند جت خصوصی BAE125 روسی بعد از فرود در فرودگاه مهرآباد تهران از باند خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: این هواپیما حامل ۶ نفر خدمه پروازی و مسافر بود که به سرنشینان این پرواز آسیبی نرسیده است. به محض بروز این اتفاق کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به همراه عوامل فرودگاهی در محل حاضر و نسبت به انتقال این هواپیما به پارکینگ اقدام کردند.وی درباره دلیل خروج این هواپیما از باند اظهارنظری نکرد.

منبع: تسنیم برچسب ها: سانحه ، جت روسی ، مهرآباد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سانحه جت روسی مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در پی انجام عملیات شجاعانه نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی، به اطلاع می رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «۱۱۸۴» همه پروازهای امروز یکشنبه فرودگاه بین المللی مهرآباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد.

پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۲ امروز بسته اعلام و همه پروازهای این بازه باطل اعلام شده بود.

تمدید لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد کد خبر 844298 برچسب‌ها فرودگاه مهرآباد هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری خبر مهم هواپیما

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران