Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:57:33 GMT

بودجه دهیاری های کشور در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۸۳۵

بودجه دهیاری های کشور در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی دهیاران شهرستان گمیشان ظهر سه شنبه با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدماتی دهیاری های کشور، فرماندار، دهیاران و جمعی از علما در مسجد حوزه علمیه شرعی روستای آرخ بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: توجه ویژه به دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها از برنامه های ویژه دولت تدبیر و امید است.

سعیدرضا جندقیان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده بودجه دهیاری های کشور در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان خواهد بود.

جندقیان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حمایت از دهیاری های گفت: از ابتدای سال ۸۲ تا پایان سال ۹۷ مبلغ ۲۰ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری های کشور واریز شده است.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطر نشان کرد: ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

سیل ۵۹۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی گمیشان خسارد زد

در ادامه فرماندار گمیشان گفت: از ۲۶ اسفند سال ۹۷ عملیات مقابله با سیل در شهرستان گمیشان شروع شد.

امیرشیر توماج افزود: در طول این مدت مردم در کنار مسئولان و دستگاه ها حضور فعال و چشمگیری داشتند.

وی اضافه کرد: قریب به ۵۹۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه های مختلف شهرستان گمیشان در سیل خسارت وارد شده است.

توماج یادآور شد: ۲۲ روستای سطح شهرستان در سیل اخیر خسارت جدی وارد شده است.

۳۵۰ روستا در سیل آسیب دیدند

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هم در این نشست گفت: اتحاد و همدلی بین مردم و دستگاه ها و نیروهای مسلح در سیل اخیر به زیبایی به تصویر کشیده شد.

علی نصیبی تصریح کرد: به ۳۵۰ روستای سطح استان گلستان در سیل و رانش اخیر خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه های سازمان امور دهیاری ها اعتبارات دهیاری ها در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ دو برابر خواهد شد.

کد خبر 4622795

منبع: مهر

کلیدواژه: گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد

بارش‌های اخیر گرچه هنوز تاثیر مثبتی در حجم آب موجود در سد‌های کشور نداشته است، اما در کل میزان پرشدگی سد‌های کشور را که در پایان سال ۱۴۰۲، ۴۷ درصد بود را افزایش داد و تا روز تا پنجم فروردین سال جاری به ۵۲ درصد رساند.

بر اساس گزارش جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان آب ورودی به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش ۱۷ درصدی همراه شده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد سد‌ها شده است، در حالی که سال گذشته این عدد ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان خروجی آب از سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه در حالی به ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در سال آبی گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در سد‌ها نیز از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین به رقم ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسید. این میزان در سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۴ درصد کاهش دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد