Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دارایی فرانسه ضمن بیان این مطلب که اروپایی‌ها به خاطر سازوکار تجارت با ایران تحت فشار سنگینی از سوی آمریکا قرار گرفتند گفت که تهدیدات ایران به خروج از توافق هسته ای فایده‌ای به تاسیس سازوکار تجاری با اروپا نمی‌رساند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «برونو لومیر» می‌گوید: اروپایی‌ها به خاطر سازوکار تجارت با ایران (اینستکس) تحت فشار سنگین آمریکا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز سه شنبه در یک نشست خبری مدعی شد که تهدیدات ایران به خروج از توافق هسته ای فایده‌ای به تاسیس سازوکار تجاری با اروپا نمی‌رساند.

لومیر نیز گفته است که منطقه یورو هیچگاه تا این حد تضعیف نشده است.

 

درحال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران فرانسه وزیر دارایی فرانسه اینستکس ساز و کار مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟

به گزارش جمهوری اسلامی، هنوز این سوال مهم که چرا داعش از ابتدای تاسیس تاکنون حتی یک تیر به سوی اسرائیل شلیک نکرده و هیچ موضعی علیه رژیم صهیونیستی نگرفته و در 6 ماه و نیم گذشته که این رژیم در غزه مرتکب جنایات جنگی و نسل‌کشی می‌شود حتی یکبار آن را محکوم نکرده، همچنان از مهم‌ترین سوال‌های سیاسی در سطح منطقه خاورمیانه و بین‌المللی است.

این روزنامه سپس نوشته است: جواب اینست که رژیم صهیونیستی از بانیان تاسیس داعش است که با همکاری آمریکا آن را فعال کرده است. یکی از نمونه‌ها اینست که یکی از فرماندهان داعش در لیبی به نام «ابوحفص» پس از دستگیری با کشف شدن اسناد و مدارکی که به همراه داشت معلوم شد یک تبعه اسرائیلی به نام «بنیامین ایفریم» است که در یکی از واحدهای ویژه موساد فعالیت می‌کرد و ماموریت دارد اوضاع لیبی را به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا جهت‌دهی کند. عکس این شخص همراه با سند عضویتش در موساد در رسانه‌ها منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عذرخواهی داعش از اسرائیل به خاطر یک اشتباه اسرائیل خواهان ائتلاف بین المللی علیه داعش شد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC