Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:48:05 GMT

پایگاه جامع قرآنی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۹۶۰

پایگاه جامع قرآنی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از پایگاه جامع قرآنی امروز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می‌شود.

آئین رونمایی از بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام شامگاه امروز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در بخش حوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور آیت الله شهریاری، رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از ساعت ۲۱:۳۰ از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در ادامه خدمات پژوهشی و علمی به جامعه قرآن پژوهان ، فرهیختگان و علاقه مندان به معارف و علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان و مقارن با ایام نزول آخرین کتاب آسمانی از پایگاه قرآنی به نشانی quran.inoor.ir بزرگتریم پایگاه قرآنی جهان اسلام رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 4622738

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی قرآن ماه مبارك رمضان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد