Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@05:43:30 GMT

برادرکشی در تهران/ دستگیری قاتل

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۹۶۹

برادرکشی در تهران/ دستگیری قاتل

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را کشته بود خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ اردشیر نادری با اشاره به وقوع یک درگیری مرگبار در محله تهران‌نو درباره جزئیات آن اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب گذشته (۳۰اردیبهشت) یک مورد درگیری و چاقوکشی در محله تهران‌نو، خیابان پنجم، فلکه دوم نیروی هوایی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه مأموران با حضور در محل، با پیکر خونین مردی ۴۱ ساله مواجه شدند که از ناحیه کتف چپ، دو پهلو، ران پای راست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که فرد مجروح به دست برادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و متهم حین فرار از محل حادثه توسط مأموران بازداشت شد.

نادری افزود: فرد مجروح بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت، که نزدیکترین محل درمانی به محل حادثه بود منتقل شد اما دقایقی بعد از بیمارستان خبر رسید که وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: متهم که ۳۹ سال سن دارد، پس از انتقال به کلانتری علت درگیری با برادرش را اختلافات مالی بر سر یک ملک عنوان کرد و گفت که حین درگیری از کوره در رفته و چند ضربه چاقو به برادرش زده است.


بر اساس گزارش پلیس آگاهی، جسد مقتول در نهایت برای بررسی بیشتر و با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل برادر دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن